Prima! Hij snurkt als de beste en het belangrijkste........de jeuk is echt stukken minder en zijn oor ziet al minder vurig. Hij heeft veel dorst en drinkt veel dus moet ook wat vaker naar buiten om te plassen. Dat vind hij erg Hij is alleen wel een beetje slomer maar das dan weer lekker rustig voor ons
Wat vervelend! Ik hoop dat Jochem snel weer opgeknapt is. Ik heb Rens laatst naar een trimsalon gestuurd. Hij is daar twee uur onder handen genomen en kwam zo mooi daar vandaan. Alle oude en dode haren waren er uit!
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Vanmiddag weer met Jochem naar de dierenarts geweest. Sinds vanmorgen is hij constant aan het spugen en ook zijn pillen komen er met dezelfde vaart weer uit. Hij is nagekeken en er kon niks geks worden gevonden. Een spuit tegen de misselijkheid gekregen en nu maar weer afwachten. De afgelopen keer is Jochem gewogen en hij woog 36 kg,een prima gewicht en hij was 1,5 kg afgevallen. Ik had het idee dat hij de laatste paar dagen weer afgevallen is en wat blijkt.......in 5 dagen is hij weer 1,3 kg afgevallen Ben benieuwd wat we nu weer gaan krijgen........