Ben ik nu overbezorgd?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat ziet het er naar uit zeg :( Als het morgen nog steeds zo is, zou ik zeker nog een keer terug gaan! Heel veel sterkte :groteknuffel:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik zit hier de hele tijd voor mijn laptop jouw topic in de gaten te houden.
Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Basco. Hou ons alsjeblieft op de hoogte.
Afbeelding

bedankt Sharon !
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

renate schreef:
mullermariska schreef:Jeetje!! Ik heb geen tips voor je maar het lijkt idd wel of hij mega moe is maar de rust niet kan vinden. Helpt het niet als je bij hem gaat liggen ofzo? Of als je zelf rustig gaat liggen. Heeft de DA dit filmpje ook gezien?
Ik ben naast hem gaan liggen en heb zachtjes tegen hem gepraat en hem geaaid. Toen viel hij ook weer in slaap maar kon zijn rust niet vinden en werd weer steeds wakker. Hij is inderdaad ontzettend moe maar heeft niks gedaan. Ik had de da wel een filmpje laten zien maar hij kon lichamelijk niks vinden.

Pfff vind het wel heel eng :(
Als hij nog wel wil drinken enzo zou ik het aankijken tot morgen en dan gewoon weer gaan! Heeft hij nog steeds geen koorts? Of diaree ofzo?? Vind het heel raar!
Sterkte!! Hoop dat hij zometeen zijn rust vind en gaat slapen! :groteknuffel:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Ik vind je niet overbezorgd Renate.
Wat ik zie, is een hond die bekaf is en niet de rust neemt.
Hij heeft ook steeds zijn bekje open, hijgt hij?
Hijgen kan stress/pijn zijn.
Ik vind dat hij er niet joepie uitziet en kan me je zorgen goed voorstellen.
Ga af op je eigen gevoel hè, desnoods bij een andere DA.
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Lupos schreef:Wat is zijn temperatuur? Dit ziet eruit als een vergiftiging vind ik!
Ook die slappe oogleden, en de slome reactie... er klopt echt iets niet als ik het filmpje zo zie! Ik schrok er echt van! Was hij ook zo bij de DA?
Is er bloed getrokken? En wat is de uitslag daarvan?
Zijn tempratuur is nu 39,5. Ik schrok er ook heel erg van en zo is hij nu heel de dag al :( er is geen bloed afgenomen of onderzocht alleen aan zijn buik gevoeld en naar zijn ogen gekeken en dat was allemaal goed. Bij de da zelf was er ook verder niks meer te merken tot we weer thuis waren.
ben nog een keer terug gegaan naar de da met dit filmpje en om 6uur moeten we weer terug komen met hem.
renate
Speurneus
Speurneus

Lunatic schreef:Sneu hoor :(
Misschien heeft hij last van z'n oog en is hij wat misselijk?

Luna heeft dit ook af en toe, als ze zich niet lekker voelt, misselijk of diaree, gelukkig heeft ze nou zelf door dat de bench dan toch wel erg fijn is, kruipt daar dan in en geeft zich dan wel over aan de vermoeidheid.

Sterkte en een knuffel voor je mannetje :groteknuffel:
Hij is inderdaad misselijk en heeft ook zijn eten overgegeven en heeft steeds kwijl slierten aan zijn bek hangen. Wanneer Basco ziek is heeft hij dit eigenlijk nog steeds niet, althans niet zo extreem als nu. Hij viel zelfs staand in slaap :shock:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed dat je om 6 uur weer naar de DA gaat. Beter te veel als te weinig en zo ga je ook niet lekker de nacht in. Sterkte!
renate
Speurneus
Speurneus

Terra5 schreef:Hij ziet er inderdaad vooral uitgeput uit en alsof hij vecht tegen het slapen ofzo.. Ik ken dit beeld zelf alleen van wanneer een hond onder narcose wordt gebracht en vecht tegen de narcose of juist met bijkomen uit een narcose.. Ziet er wel sneu uit :-(
Heeft hij gisteren wel gewoon normaal geslapen? Was hij bij de DA ook zo uitgeput of was hij daar wat wakkerder?
Wat gebeurt er als je zelf bijvoorbeeld echt een boek gaat lezen of even tv kijken? Misschien dat hij merkt dat je je zorgen maakt en veel met hem bezig bent en dat hij daardoor vecht tegen het slapen? Ik probeer maar wat mee te denken :oops:

Ik zou zelf even kijken of hij wil slapen als je zelf echt even met iets anders bezig bent en anders toch naar een (andere) DA, want goed lijkt me dit dan niet..

Sterkte in ieder geval!
Gisteren was er niks aan de hand. Vanacht hebben we hem ook niet gehoord dus ik denk dat hij toen gewoon heeft geslapen. We hebben altijd alle deuren open staan en als er wat is dan horen we dat meteen.
Bij de da was hij wakker maar toen we terug liepen ging ik langs mijn schoonouders en toen viel hij ook steeds zo in slaap en thuis ook weer.
Ik heb tv gekeken maar ook dan heeft hij dit. Ik kijk dan af en toe met een schuin oog naar hem en dan zie ik hem in mijn ooghoek ook steeds wakker schieten en weer in slaap vallen :(
renate
Speurneus
Speurneus

doggie schreef:Ik vind hem er ook erg ziek uitzien. Als je zelf griep bv hebt, kun je dat toch ook wel eens hebben: wel willen slapen, maar steeds weer wakker schrikken, en je beroerd voelen. Zo ziet Basco er ook uit vind ik.
Ook zijn ogen staan niet goed. Leentje heeft ook altijd zulke rode ogen als ze zich niet lekker voelt ergens door.
Het lijkt mij duidelijk dat Basco zich ontzettend slecht voelt, maar waardoor? Zolang hij nog goed drinkt, zou ik het zelf nog een dagje aankijken, en anders maar weer naar de dierenarts.
Sterkte, kan me voorstellen dat je je nu extra zorgen maakt, zo vlak na het overlijden van Ghost.
Drinken doet hij niet zoveel. Hij valt steeds in slaap en word wakker en drinken of wat lekkers wilt hij niet :(
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat erg, zo vlak na Ghost nu trubbles met Basco. Sterkte hoor, fijn dat je zo terug mag komen bij de DA, het ziet er raar uit op het filmpje. :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
renate
Speurneus
Speurneus

marions schreef:Ik vind je niet overbezorgd Renate.
Wat ik zie, is een hond die bekaf is en niet de rust neemt.
Hij heeft ook steeds zijn bekje open, hijgt hij?
Hijgen kan stress/pijn zijn.
Ik vind dat hij er niet joepie uitziet en kan me je zorgen goed voorstellen.
Ga af op je eigen gevoel hè, desnoods bij een andere DA.
Hij hijgt wel maar met het inslaap vallen stopt dat hijgen weer. Het is nu ook warm dus ik denk meer dat hij nu hijgt van warmte ( althans dat hoop ik :oops: ).
Om 6uur gaan we weer terug. Ik had het filmpje aan de assistent laten zien en die vond het er niet goed uit zien en had dit nog nooit eerder gezien.
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

Ik zou straks toch even zijn bloedwaardes laten onderzoeken... Hopelijk valt het mee en knapt hij snel weer een beetje op!
Afbeelding
Met dank aan Monika :)
renate
Speurneus
Speurneus

Voor de rest allemaal heel erg bedankt.
Het zijn een beetje veel quotes geworden maar probeer alle vragen te beantwoorden :oops:

Pfff dat word lang wachten tot 6uur :(
Ik ga in ieder geval vragen om een bloedtest, zijn er nog meer dingen aan te raden om te vragen?

Ben net even boodschappen gaan doen, daarom duurde het ook even voor ik kon antwoorden :oops: maar zijn gedrag is nog steeds hetzelfde. Dus zelfs toen ik weg was heeft hij nog niet kunnen slapen :(
Pfff ben er gewoon misselijk van
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Sterkte ermee! Vreslijk die onzekerheid.
Afbeelding
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Ik vind het er ook erg uitzien, heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat dit is.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Plaats reactie