De schrik van mijn leven

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

ik ga met pandora mee: dat ouwe vrouwke maken om half 3! Holst van de nacht!
Maar ik kan me de schrik ook wel voorstellen hoor, ik heb dat hier met Ep,heeft al eens een TIA gehad smorgens bij het wakker worden.

Maar voor hen zou dat wel het mooiste zijn toch?Leeker in je mandje inslapen. Voor ons ook trouwens.

Groeten weer en sterkte met je nekpijn Dorette.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Nou, zo oud is Toosjelief nog niet hoor!
Snap dat je je wezenloos geschrokken bent....
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Wil enCo schreef:ik ga met pandora mee: dat ouwe vrouwke maken om half 3! Holst van de nacht!
Maar ik kan me de schrik ook wel voorstellen hoor, ik heb dat hier met Ep,heeft al eens een TIA gehad smorgens bij het wakker worden.

Maar voor hen zou dat wel het mooiste zijn toch?Lekker in je mandje inslapen. Voor ons ook trouwens.

Ja, geweldige manier om dood te gaan, maar nu nog even niet. 8)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Nino&Toosje schreef:
Wil enCo schreef:ik ga met pandora mee: dat ouwe vrouwke maken om half 3! Holst van de nacht!

Maar voor hen zou dat wel het mooiste zijn toch?Lekker in je mandje inslapen. Voor ons ook trouwens.

Ja, geweldige manier om dood te gaan, maar nu nog even niet. 8)
dat denk ik ook maar zeker nu nog niet. Dat was zeker schrikken en dan ben je ineens helemaal klaarwakker.
Afbeelding

bedankt Sharon !
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik weet het , dat is ongelooflijk schrikken, dan valt je hart gewoon 30cm lager....
Ik het het onlangs ook twee maal voorgehad met Wobbe. Het gebeurde toen ik s middags thuiskwam van mijn werk... wobbe lag op zijn kussen... normaal gezien als ik binnen kom, komt hij direkt blij naar mij.... maar toen bleef hij liggen (dat was écht nog NOOIT gebeurd).... ook toen ik naast hem neerknielde bleef hij onbewogen liggen..... mijn hart klopte in mijn keel en pas toen ik met een hoog stemmetje begon te spreken werd hij ineens terug normaal... weet ook nog altijd niet wat het was.... waarschijnlijk ook heel diep slapen denk ik (naar aanleiding van het ouder worden denk ik dan)
Groetjes
hopelijk gaat het ondertussen ook beter met jouw oorpijn enz....
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Ik kan me de schrik helemaal voorstellen, dat kost je tien jaar van je leven :( Zo oud is Toosje toch helemaal nog niet. Die moet nog wel een flink aantal jaartjes mee hoor :)
Bij onze oude Tinkle ben ik het inmiddels wel gewend. Die moet ik soms gewoon gaan zoeken als ik thuiskom of als alle honden al in de auto zitten om naar het bos te gaan. Dan ligt die oude muts nog stijf opgekruld in haar mandje en heeft helemaal niks in de gaten. Als ik haar dan wakker maak, kan ze me met zo´n gedesoriënteerde blik aankijken, zo van.. huh, wat, waar ben ik, wat gebeurt er.. :D Maar een tel later heeft ze dan door dat er wat leuks gaande is, en dan staat ze kwispelend en met glimmende oogjes in de startblokken :wink:

Hanneke
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Pfff dat moet zeker schrikken zijn geweest. Voor Toosje ook. lig je net lekker te slapen, komt je baasje in je oor toeteren ;)
Gelukkig was er niks aan de hand! Toos moet nog lekker met de Safestix blijven spelen voorlopig!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Pandora schreef:Als Baronnes van Heemskerk verwacht je toch ook niet dat je om half drie alert en paraat moet zijn? :confused: Daar heeft ze tegenwoordig personeel voor, die twee hofnarren! De baronnes slaap 's nachts!

Maar ik begrijp wel dat je je rot geschrokken bent!
:D :D

@ Dorette: ik kan mij de schrik heel goed voorstellen!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie