Jerry
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Of Jerry al bij de Regenboogbrug is weet ik niet maar als hij daar aankomt dan staat Youri, mijn lieve oude mannetje, hem op te wachten. Die goede lieve oude lobbes zal zich over hem ontfermen.
Ik leef zo met jullie mee, ik moet steeds aan jullie denken. Zo kort is Jerry bij jullie geweest.....waarom? Wij hebben afscheid van Youri moeten nemen op de gezegende leeftijd van ruim 14 jaar. Het was zo moeilijk, zelfs nu nog maar je weet dat het kaarsje op is maar zo'n jonge hond.....nee dat begrijp je niet.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verdriet...Jerry is pijnvrij en gelukkig daarboven maar jullie blijven achter en moeten door.
Ook voor jullie dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away,
they walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Jullie zijn in mijn gedachten en Jerry weet zeker dat jullie van hem houden want uit liefde hebben jullie hem laten gaan.
Veel liefs van Alice.
Ik leef zo met jullie mee, ik moet steeds aan jullie denken. Zo kort is Jerry bij jullie geweest.....waarom? Wij hebben afscheid van Youri moeten nemen op de gezegende leeftijd van ruim 14 jaar. Het was zo moeilijk, zelfs nu nog maar je weet dat het kaarsje op is maar zo'n jonge hond.....nee dat begrijp je niet.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verdriet...Jerry is pijnvrij en gelukkig daarboven maar jullie blijven achter en moeten door.
Ook voor jullie dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away,
they walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Jullie zijn in mijn gedachten en Jerry weet zeker dat jullie van hem houden want uit liefde hebben jullie hem laten gaan.
Veel liefs van Alice.