Waarom duur speeltjes kopen??
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Wat is een golden-hondTika Trails schreef:Hier nog 1-tje, kan ook niet de verleiding weerstaan tegen pastel kleurige piepbeestje en knuffels, vooral veeeeeeel knuffels voor de honden!
Al moet ik ook eerlijk toegeven dat ze echt ol gelukkig van een lege cola fles worden! Onze Boy shopped zelf in de schuur, zoekt de boodschappen tas op, om een nieuwe fles te pakken![]()
Waar ik echt dol op ben is de "Golden"-hond bij de Ikea!! Er zijn hier al meedere versleten, maar heb altijd 1 op voorraad, de pups vinden hem altijd geweldig!! Heb hem nu ook in een kleinere uitvoering

Bud mis je nog steeds!
Een hele zachte pluche "golden retriever"!!!! Van de Ikea dus! hihihihibud en weiser schreef:Wat is een golden-hondTika Trails schreef:Hier nog 1-tje, kan ook niet de verleiding weerstaan tegen pastel kleurige piepbeestje en knuffels, vooral veeeeeeel knuffels voor de honden!
Al moet ik ook eerlijk toegeven dat ze echt ol gelukkig van een lege cola fles worden! Onze Boy shopped zelf in de schuur, zoekt de boodschappen tas op, om een nieuwe fles te pakken![]()
Waar ik echt dol op ben is de "Golden"-hond bij de Ikea!! Er zijn hier al meedere versleten, maar heb altijd 1 op voorraad, de pups vinden hem altijd geweldig!! Heb hem nu ook in een kleinere uitvoering,ik rij volgende week naar Ikea en kan dan voor onze pup eentje meebrengen.
-
- Hele grote hondenneus
Petflessen vindt Tabor ook geweldig, maar maakt ze idd ook stuk en dat is scherp en vind ik dus eng
Ook simpel om zelf iets in elkaar te flansen
Wij deden al oude spijkerbroeken, daarvan de pijpen afknippen, knoop erin en klaar is kees! Lekker goedkoop
Maar nu met steeds meers overige stoffen die ik heb liggen maak ik wat van, knoop, vlecht of die andere knoop manieren waarvan ik nu nie top de naam kom
:

Ook simpel om zelf iets in elkaar te flansen

Wij deden al oude spijkerbroeken, daarvan de pijpen afknippen, knoop erin en klaar is kees! Lekker goedkoop

Maar nu met steeds meers overige stoffen die ik heb liggen maak ik wat van, knoop, vlecht of die andere knoop manieren waarvan ik nu nie top de naam kom

Wat een leuke speeltjes zijn dat geworden, goed ideedaantjuh85 schreef:Petflessen vindt Tabor ook geweldig, maar maakt ze idd ook stuk en dat is scherp en vind ik dus eng![]()
Ook simpel om zelf iets in elkaar te flansen![]()
Wij deden al oude spijkerbroeken, daarvan de pijpen afknippen, knoop erin en klaar is kees! Lekker goedkoop![]()
Maar nu met steeds meers overige stoffen die ik heb liggen maak ik wat van, knoop, vlecht of die andere knoop manieren waarvan ik nu nie top de naam kom![]()
:

-
- Middelgrote hondenneus
Ik heb hier thuis ook de grote en kleine variant van de golden Ikea hond liggen. Guus denkt alleen dat het onderdanige hondjes zijn waar hij zijn dominantie op mag tonen, rijden. De golden hondjes zijn dus naar boven verbannen..
Wel is Guus fan van de Ikea voetbal en inderdaad lege petflesjes. Ow en een emmer niet te vergeten, hier kan hij echt een uur mee spelen. Bal erin, bal eruit, bal erin, bal eruit.....
Wel is Guus fan van de Ikea voetbal en inderdaad lege petflesjes. Ow en een emmer niet te vergeten, hier kan hij echt een uur mee spelen. Bal erin, bal eruit, bal erin, bal eruit.....

Oow ja, die bal heeft Tess ook! Sjouwt m overal mee naartoe en 's nachts slaapt ze erop!kate schreef:Ik heb hier thuis ook de grote en kleine variant van de golden Ikea hond liggen. Guus denkt alleen dat het onderdanige hondjes zijn waar hij zijn dominantie op mag tonen, rijden. De golden hondjes zijn dus naar boven verbannen..
-
- Speurneus
- Contacteer:
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Dee schreef:Een hele zachte pluche "golden retriever"!!!! Van de Ikea dus!bud en weiser schreef:Wat is een golden-hondTika Trails schreef:Hier nog 1-tje, kan ook niet de verleiding weerstaan tegen pastel kleurige piepbeestje en knuffels, vooral veeeeeeel knuffels voor de honden!
Waar ik echt dol op ben is de "Golden"-hond bij de Ikea!! Er zijn hier al meedere versleten, maar heb altijd 1 op voorraad, de pups vinden hem altijd geweldig!! Heb hem nu ook in een kleinere uitvoering,ik rij volgende week naar Ikea en kan dan voor onze pup eentje meebrengen.
hihihihi

Bud mis je nog steeds!
-
- Kleine hondenneus
hoi hoi
hier woont een sloper in huis, balletjes helemaal mooi en binnen 5 minuten helemaal kapot !
zo heeft meneer nu allerlei flostouwen en ik moet zeggen dat hij die heel houd en het prachtig vind.
ook zijn kong is natuurlijk favoriet en natuurlijk flesjes
als hij buiten loopt doet meneer altijd estafette met stokken ene stok neemt hij mee tot de volgende stok dan gaat die weer mee en zo kan meneer de hele weg het volhouden.
zo'n bal van ikea vind ik ook mooi maar ik denk dat hij die zo kapot heeft
hier woont een sloper in huis, balletjes helemaal mooi en binnen 5 minuten helemaal kapot !
zo heeft meneer nu allerlei flostouwen en ik moet zeggen dat hij die heel houd en het prachtig vind.
ook zijn kong is natuurlijk favoriet en natuurlijk flesjes
als hij buiten loopt doet meneer altijd estafette met stokken ene stok neemt hij mee tot de volgende stok dan gaat die weer mee en zo kan meneer de hele weg het volhouden.

zo'n bal van ikea vind ik ook mooi maar ik denk dat hij die zo kapot heeft