Supervet tuigje!

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
BeerBalou

Ongelezen bericht door BeerBalou »

Mandy schreef:Weet je toevallig noah zijn borstomvang? Ik neig naar een Maatje 1 :p Hiervoor namelijk ook een tuig gehad en dat was wat te los en die verschoof constant heel naar

Donna is heel smalletjes van voren wel wat hoger op de poten en weegt krap aan 30 kilo. Leuk zeg zo'n legerprintje die zag ik nergens staan! Maar donna is een teefje dan vind ik dat "te stoer" hahahaha :p
Ik zou gewoon de borst opmeten, de kleinste maat van de twee waar hij op basis van cm inpast, zou ik nemen. Het schijnt dat je alles enorm kunt stellen. Mss kun je 2 maten bestellen en er eentje retour doen?
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Mandy schreef:Weet je toevallig noah zijn borstomvang? Ik neig naar een Maatje 1 :p Hiervoor namelijk ook een tuig gehad en dat was wat te los en die verschoof constant heel naar

Donna is heel smalletjes van voren wel wat hoger op de poten en weegt krap aan 30 kilo. Leuk zeg zo'n legerprintje die zag ik nergens staan! Maar donna is een teefje dan vind ik dat "te stoer" hahahaha :p
Dat zou ik vanavond even voor je moeten opmeten, maar Noah is best groot en grof en ik heb nu zijn tuigje al een flink stuk moeten verstellen (maat 2) Noah is nu 38 kilo.
Ik denk dat ik als ik jou was voor maat 2 zou gaan, Noah paste die immers ook al toen hij 6 maanden was en toen was hij echt een stuk kleiner dan nu.
Bovendien vind ik ze het mooist als je ze niet een flink stuk hoeft te verstellen (wat wel echt mogelijk is, dus eigenlijk zit je met beide wel goed) want dan zit de lichtgevende strip aan de voorkant niet meer mooi in het midden :oops: :D

Hier een foto van Noah toen hij 6 maanden was, dan kan je het misschien een beetje vergelijken?

Afbeelding

Ik hem hem toen gekocht bij beestenspul.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Woah volgens mij is Noah al wel net zo groot als don toen die 6 maand was. Ik bestel gewoon twee maten wie weet kan ik de ander misschien dan ook nog slijten bij mn medewandelaars :D anders kan hij alsnog terug. Dit is donna: http://i56.tinypic.com/2e36ao3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Dit is ze nu en ze is volgende maand drie :p
BeerBalou

Als ik dat zo zie, neem ik maatje 3 :oops:
BeerBalou

Ik weet trouwens niet welke kleur je wilt Mandy, maar bij Zooplus zijn de rode en de zwarte in de aanbieding voor € 27.95 voor maat 2 en € 25.95 voor maat 1
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

heerlijke tuigen ik wil niet anders meer :)
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
BeerBalou

margreet schreef:heerlijke tuigen ik wil niet anders meer :)
Ik kan ook niet wachten tot hij binnenkomt :)
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik heb hem ook, maar gebruik hem nooit, hij zit niet mooi ( maat 2 ) en de honden vinden het verschrikkelijk als ze hem omkrijgen.
Ik heb maat 2, Mexx is 36kg ( niet heel groot en grof ), maar ik vind hem dus niet goed zitten, terwijl hij nog een stuk groter zou kunnen.

Ik gebruik de Hurtta tuigen heel veel, nog steeds na 2,5jaar mooie kleur, goede vorm en ze zijn super handig en verschuiven niet en ze reflecteren perfect . Hier absoluut geen problemen met de sluiting, wat ik overigens wel heb bij het K9 tuig, want daar zit echt een giga sluiting aan, die niet fijn zit bij de hond.

Ieder zijn ding he :wink:
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
BeerBalou

-kim- schreef:Ik heb hem ook, maar gebruik hem nooit, hij zit niet mooi ( maat 2 ) en de honden vinden het verschrikkelijk als ze hem omkrijgen.
Ik heb maat 2, Mexx is 36kg ( niet heel groot en grof ), maar ik vind hem dus niet goed zitten, terwijl hij nog een stuk groter zou kunnen.

Ik gebruik de Hurtta tuigen heel veel, nog steeds na 2,5jaar mooie kleur, goede vorm en ze zijn super handig en verschuiven niet en ze reflecteren perfect . Hier absoluut geen problemen met de sluiting, wat ik overigens wel heb bij het K9 tuig, want daar zit echt een giga sluiting aan, die niet fijn zit bij de hond.

Ieder zijn ding he :wink:
Dat klopt, zag dat er een grote sluiting aanzat.
Hurtta is ook fijn spul, maar bij mij wordt de beveilgiing dus lam, en klikt balou door te lopen enzo zelf het tuig los. Niet handig. Daarom deze maar eens proberen. Wel jammer van Hurtta.
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

maar waar heb je het voor nodig? lijkt me veel minder lekker zitten dan een gewone halsband.. Nee hoor, alleen mooie brede leren halsbanden voor King :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

http://k9shop.nl/k9-julius-artikelen/k9 ... abels.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien hebben jullie hier nog iets aan.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ik ben zelf niet zo weg van die tuigjes maar moet eerlijk zeggen dat ik Noah zo een plaatje vind met het tuigje om. Zal wel aan Noah liggen !!!
Afbeelding

bedankt Sharon !
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Ik vind zelf alle tuigjes lelijk staan bij een hond. Maar deze grote dingen vind ik echt helemaal niks :D
Hier alleen een tuigje als het functioneel is. Bv haar springer tuigje met ring aan de zijkant voor het fietsen.
Verder zo min mogelijk spul om en aan mijn hond :wink:

Vriendin van me heeft deze tuigjes trouwens ook en is er tevreden over.
Jelmer-vr

Ongelezen bericht door Jelmer-vr »

Wij hebben ook z'n soort tuigje idd!

Maar dan geen opdruk erop.. En lekker zacht leer aan de binnenkant, oersterk en schuurt totaal niet.

Je moet wel tegen de vele reacties kunnen idd! Loop je door de stad dan is het een en al reactie !

Ohhhh is ie in opleiding voor geleidehond ?? of ohhh wat een mooi beest!
Etc. etc.
wenz
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door wenz »

het is gewoon stom tuigje ( even discussie verder op gang helpen)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Knowledge talks, wisdom listens.
Plaats reactie