Wat een bikkel die Yara zeg, dan heeft ze toch nog een heel stuk gelopen met die wond als het al in het begin gebeurd was. Tot gisteren had ik echt nog nooit van geocachen gehoord maar heel toevallig heeft een collega gisteren een personeelsuitje geregeld om met de honden te gaan geocachen! Had er nog nooit van gehoord en nu lees ik er hier ook over. Echt toevallig. Wij gaan 17 oktober geocachen in de buurt van Lommel. Heel veel beterschap met Yara, hopelijk geneest het weer snel.
Het gaat goed met Yara.
Gisterenavond en vanochtend keek ze me nog met 'zielige' ogen aan, totdat vanochtend haar trainingsmaatje op bezoek kwam. Ze hebben elkaar op een rustige manier begroet. Het lijkt erop dat ze niet echt 'last' heeft van de wond.
Ik laat haar nu uit met de lange lijn, zodat ze een beetje bij me in de buurt blijft en niet over/in sloten kan springen en door de bossen/het weiland kan struinen. Dit om te voorkomen dat ze met haar buik ergens aan blijft 'haken'.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
dinie, beterschap voor je meiske hoor, bah wat zielig.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)