quick tip
-
Zeros&Mac
-
Dee
Yep!Yoran99 schreef:Dan heb je echt een die hard want hier werkt die perfect Haylee moet nu echt steeds rond de bak draaien om alles eruit te krijgen en daarfoor doet ze ernu toch een tijdje over eer ze alles leeg heeft.Dee schreef:Hier werkt de anti-schrok-bak niet hoor. Ja.....ongeveer 10 tellen langer doet ze over dr brokken.
En soms komt het er idd net zo hard weer uit.......
Heb nu een beloningsbal gekocht, waar ik dr regelmatig brokken uit geef!
Heb het maar opgegeven en van de week van die bakken op standaard gekocht. Hoopte dat een ander houding wat zou helpen, maar niks. Dus dan maar afwachten tot het vanzelf een keer over gaat!
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

Killian schrokt ook verschrikkelijk,als hij eens overgeeft schrokt hij het ook weer direct naar binnen,hij is sneller dan ik
De dierenarts rade ons ook aan om water bij zijn brokken te doen,nu duurd het wat langer voor hij de rondzwemmende brokjes op heeft.
Ook mag hij de eetbak niet meer direct invliegen(hij sprong de kom zowat uit mijn handen,nu moet hij wachten voor hij aan de eetbak mag komen,het was niet simpel in het begin,nu weet hij het al en gaat hij al op de plaats zitten waar de staander staat,eerst gaven we hem eten in de bench,maar daar kon ik niet goed aan hem om hem te laten wachten,nu geven we hem in de keuken eten met een staander,die al wat hoger staat.
De dierenarts rade ons ook aan om water bij zijn brokken te doen,nu duurd het wat langer voor hij de rondzwemmende brokjes op heeft.
Ook mag hij de eetbak niet meer direct invliegen(hij sprong de kom zowat uit mijn handen,nu moet hij wachten voor hij aan de eetbak mag komen,het was niet simpel in het begin,nu weet hij het al en gaat hij al op de plaats zitten waar de staander staat,eerst gaven we hem eten in de bench,maar daar kon ik niet goed aan hem om hem te laten wachten,nu geven we hem in de keuken eten met een staander,die al wat hoger staat.
Bud mis je nog steeds!
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Wij gooiden als dat Tabor pup was zn brokjes rond in de woonkamer, netjes leren wachten en toe maar.. Of een Wobbler van Kong, dit is een soort kegel waarin je de brokken doet, de hond moet dan echt werken om brokjes te krijgen (wordt wel overal tegenaan gegooid, hoewel wij er erg jong mee begonnen zijn kreeg hij er meer handigheid in en werd dat ding niet overal naartoe geslingerd maar met de poten en kop bediend
)