Ik heb eentje van 104cm, een heel gevaarte. Maar een maatje kleiner is ook prima voor een volwassen labrador ( zeker als je voor een teefje gaat )Thijsenchantal schreef:Welk formaat bench zou ik dan moeten nemen?
Toch nog wat vragen..
-
-kim-
- Speurneus

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Thijsenchantal
We hopen (willen) toch graag over te gaan naar een mand of een kussen. Vind een bench persoonlijk niet echt een mooi object, dus als het even kan word deze vervangen.-kim- schreef:Ik heb eentje van 104cm, een heel gevaarte. Maar een maatje kleiner is ook prima voor een volwassen labrador ( zeker als je voor een teefje gaat )Thijsenchantal schreef:Welk formaat bench zou ik dan moeten nemen?
-
Thijsenchantal
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Of 2 weken vrij voldoende is hangt af van het feit of je pup dan al alleen kan blijven. Dit bouw je in de 2 weken alvast op. Iedere dag iets langer alleen. Over dit trainingsschema kan je op het forum vast wel iets terug vinden.
Alvast een tip: Geef je pup geen speeltjes of een kluifje in de bench als hij/zij alleen is. Verstikkingsgevaar is aanwezig.
Alvast veel voorpret.
Alvast een tip: Geef je pup geen speeltjes of een kluifje in de bench als hij/zij alleen is. Verstikkingsgevaar is aanwezig.
Alvast veel voorpret.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ja, wij hebben Senna altijd haar brokjes in de bench gegeven, hierdoor gaat je pup de bench al snel leuk vinden, want wat is er niet leuker voor een lab dan een lekker bakje eten
. Zodra het op is haal je het voerbakje meteen weer weg.
Wij hadden aan de zijkant van de bench permanent een drinkbakje hangen, omdat je hond altijd water moet kunnen drinken.
In de periode dat ze nog zindelijk moest worden zorgen we dat het drinkwaterbakje 's nacht wel leeg was.
Heel veel plezier vandaag met het ophalen van Bo!
Wij hadden aan de zijkant van de bench permanent een drinkbakje hangen, omdat je hond altijd water moet kunnen drinken.
In de periode dat ze nog zindelijk moest worden zorgen we dat het drinkwaterbakje 's nacht wel leeg was.
Heel veel plezier vandaag met het ophalen van Bo!