Pandora schreef: Ik ben wel voor de uitspraak van Cesar Millan: "Je krijgt niet altijd de hond die je graag zou willen, je krijgt de hond die je nodig hebt".
mooi geschreven!

Die vind ik goed, want dat is nou net mijn vraag, nieuwsgierigheid ...Pandora schreef:Ik ben wel voor de uitspraak van Cesar Millan: "Je krijgt niet altijd de hond die je graag zou willen, je krijgt de hond die je nodig hebt".

De enige verwachting waar een eventuele herplaatser bij mij aan zou moeten voldoen is dat ik er een 'klik' mee heb. Ik heb juist meer verwachtingen van een pup want daar wil ik eventueel nog een doel mee bereiken, een herplaatser zou ik alleen al in huis nemen omdat ik hem/haar leuk vind en denk dat hij/zij in mijn roedeltje zou passen.Karlien schreef:Die vind ik goed, want dat is nou net mijn vraag, nieuwsgierigheid ...Pandora schreef:Ik ben wel voor de uitspraak van Cesar Millan: "Je krijgt niet altijd de hond die je graag zou willen, je krijgt de hond die je nodig hebt".
Je kan dan wel een hondje uitkiezen als pup, maar niemand die je kan garanderen dat die aan al je verwachtingen voldoet.
Terwijl ik het gevoel heb dat als je voor een herplaatser gaat, die blijkbaar wel aan de verwachtingen moet voldoen.

Daar geloof ik dus ook sterk in... dingen komen je toe op een moment dat je er ook echt aan toe bent...donna schreef: Soms komt er een hond op je pad die perfect bij je past.