Dan heb je eens een keer visite
heel herkenbaar, hier ook altijd als er bezoek is dan doet Layka net alsof ze nooit aandacht krijgt van ons, dan gaat ze echt in de tassen van het bezoek kijken of ze een snoepje meegenomen hebben of ze komt met de knuffels naar de kamer of ze begint te piepen hahaha
En als bezoek weg is dan is ze de rust zelf, net alsof ze wilt zeggen zo nu heb ik mijn baasjes weer voor mezelf.
En als bezoek weg is dan is ze de rust zelf, net alsof ze wilt zeggen zo nu heb ik mijn baasjes weer voor mezelf.
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Hier ook omdat we onregelmatig werken komt de visite meestal zo tegen het weekend.
Nou ze doen dan net of ze nooit geen andere mensen gezien hebben
springen en maar doorgaan met aandacht vragen.
Ook hier wordt de visite met stevig staartgekwispel uitgezwaaid, onder hand met "nou doeiiiiiiiiii!"
Rare snuiters die labradors hihihi
Nou ze doen dan net of ze nooit geen andere mensen gezien hebben

springen en maar doorgaan met aandacht vragen.
Ook hier wordt de visite met stevig staartgekwispel uitgezwaaid, onder hand met "nou doeiiiiiiiiii!"

Rare snuiters die labradors hihihi

:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Re: Dan heb je eens een keer visite
Labjes zijn net kleine kinderen af en toeWil enCo schreef:Van morgen trof ik een oude vriendin. Al tijden niet gesproken. Goh ga je mee even naar het dorp anders?
Ja leuk, doen we. vriendin en ik naar het dorp . Alle winkels hebben we gehad . Nou das hier in Putten toch echt zeker een uur werk!![]()
Koppie thee vraag ik, en zij zegt ,nou lekker! Dus ik thee maken, chocolade pepernoten erbij (godzijdank nog niet opgevroten door de huis pubert) Huispuber was trouwens zowiezo erg wel uitstaanbaar![]()
Maar ja, was er opeens Co en EpNormaal hele leuke gewone huisdieren,nu was het opeens nodig om: de trolley uit de keuken leeg te halen en met de rol komo zakken door de kamer te rennen( zie je ons wel Wil?) met Ep te vechten en beertje colargol te vernielen( Ep zn slaapknuffel) , met poten op de ramen te kliederen en ongesjeneerd je piemie af te lebberen
![]()
en het mooiste was nog,na afloop , vriendin zei gedag ,ik deed de voordeur dicht en ..Co EN Ep gingen met een zucht in hun mand liggen...
De VUILLAKKEN!

-
- Speurneus
- Contacteer: