Adopteer een pup KNGF
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Klinkt leuk zo'n pup adopteren, zonder dat je zelf voor de opvoeding hoeft te zorgen. Wel jammer dat de communicatie niet zo goed is, want dat lijkt me toch essentieel om de mensen enthousiast te houden.
Wat kost het adopteren van zo;n pup? En waar zou ik daar meer info over kunnen krijgen?
Wie weet is het ook wat voor ons.
Wat kost het adopteren van zo;n pup? En waar zou ik daar meer info over kunnen krijgen?

Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
- Speurneus
- Contacteer:
http://www.adopteereenpup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;EricaM schreef:Klinkt leuk zo'n pup adopteren, zonder dat je zelf voor de opvoeding hoeft te zorgen. Wel jammer dat de communicatie niet zo goed is, want dat lijkt me toch essentieel om de mensen enthousiast te houden.

-
- Speurneus
Je zou ook de school van mijn leenpupperds Jonna (nu in opleiding) en Kody kunnen steunen.EricaM schreef:Klinkt leuk zo'n pup adopteren, zonder dat je zelf voor de opvoeding hoeft te zorgen. Wel jammer dat de communicatie niet zo goed is, want dat lijkt me toch essentieel om de mensen enthousiast te houden.
't Is maar een kleine school die geheel op giften draait.
http://www.blindengeleidehondenschoolgenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
- Contacteer:
Zo brutaal durfde ik niet te zijnBowie schreef:Je zou ook de school van mijn leenpupperds Jonna (nu in opleiding) en Kody kunnen steunen.EricaM schreef:Klinkt leuk zo'n pup adopteren, zonder dat je zelf voor de opvoeding hoeft te zorgen. Wel jammer dat de communicatie niet zo goed is, want dat lijkt me toch essentieel om de mensen enthousiast te houden.
http://www.blindengeleidehondenschoolgenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar d'r zijn inderdaad wel meerdere geleidehondenscholen in Nederland, maar ook in België.

-
- Speurneus
Brutalen hebben de halve wereld. Dus schroom nooit om te vragen.Karlien schreef:Zo brutaal durfde ik niet te zijnBowie schreef:Je zou ook de school van mijn leenpupperds Jonna (nu in opleiding) en Kody kunnen steunen.EricaM schreef:Klinkt leuk zo'n pup adopteren, zonder dat je zelf voor de opvoeding hoeft te zorgen. Wel jammer dat de communicatie niet zo goed is, want dat lijkt me toch essentieel om de mensen enthousiast te houden.
http://www.blindengeleidehondenschoolgenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
Maar d'r zijn inderdaad wel meerdere geleidehondenscholen in Nederland, maar ook in België.

Ik zal eens kijken. Want dat is natuurlijk ook een goed idee.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
- Speurneus
Super dat je er naar wilt kijken.EricaM schreef:Brutalen hebben de halve wereld. Dus schroom nooit om te vragen.Karlien schreef:Zo brutaal durfde ik niet te zijnBowie schreef: Je zou ook de school van mijn leenpupperds Jonna (nu in opleiding) en Kody kunnen steunen.
http://www.blindengeleidehondenschoolgenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
Ik zal eens kijken. Want dat is natuurlijk ook een goed idee.

Ik moet zeggen dat het inderdaad jammer is dat je er eigelijk zo weinig van hoort....
je krijgt dan wel elke maand een 'nieuwsbrief' maar daar staat eigelijk niet zoveel bijzonders in....
zo raakt de enthousiastme er wel een beetje af.....
het is voor een goed doel laten we maar zeggen.
@ anp
Jammer dat je het nu pas hoort... ga je er wel verder mee?

je krijgt dan wel elke maand een 'nieuwsbrief' maar daar staat eigelijk niet zoveel bijzonders in....
zo raakt de enthousiastme er wel een beetje af.....
het is voor een goed doel laten we maar zeggen.
@ anp
Jammer dat je het nu pas hoort... ga je er wel verder mee?
-
- Hele grote hondenneus
Hoi, het heeft even geduurd, maar de knuffel is vanmiddag overgebracht aan Nisha
. Nu het vroeg donker is, zie ik haar niet meer zo vaak, maar vanmiddag heeft ze weer eens met Banjer gespeeld.
Ze is erg hard gegroeid, en ziet er nu een beetje "slungelig" uit. Ze is wel de hoogte in geschoten, maar de breedte moet nog komen ...
Het is een heel lief hondje, dat al goed luistert voor haar leeftijd.
Echt een schatje
.

Ze is erg hard gegroeid, en ziet er nu een beetje "slungelig" uit. Ze is wel de hoogte in geschoten, maar de breedte moet nog komen ...
Echt een schatje

Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Tanja schreef:Hoi, het heeft even geduurd, maar de knuffel is vanmiddag overgebracht aan Nisha. Nu het vroeg donker is, zie ik haar niet meer zo vaak, maar vanmiddag heeft ze weer eens met Banjer gespeeld.
Echt een schatje.