Ectopisch ureter

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
vanderwyk

Ongelezen bericht door vanderwyk »

Hoi Saskia,

Bedankt. Soms groeit de pup er overheen, soms is een operatie echt noodzakelijk.
Het testen door middel van DNA staat wat deze aandoening betreft nog in de kinderschoenen, maar er wordt hard aan gewerkt.
Voorzover mij bekend kan je als particulier je honden nog niet op deze aandoening laten testen.

Groetjes,

Jaap
vanderwyk

Dutchlab´s schreef:Deze natte pup, kwam uit de combinatie Dutchlab´s A View To A Kill en Fogel Hlara Rider on the Storm.
Hoi Saskia,

Ik vermoed dat dit niet juist is, want Fogel Hlara Rider On The Storm is volgens mijn database de vader van Dutchlab's A View To A Kill.

Groetjes,

Jaap
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchlabs »

vanderwyk schreef:
Dutchlab´s schreef:Deze natte pup, kwam uit de combinatie Dutchlab´s A View To A Kill en Fogel Hlara Rider on the Storm.
Hoi Saskia,

Ik vermoed dat dit niet juist is, want Fogel Hlara Rider On The Storm is volgens mijn database de vader van Dutchlab's A View To A Kill.

Groetjes,

Jaap
Ja je hebt helemaal gelijk......het is een volle zus van Dutchlab´s A View To A Kill.
Moeder van het nest is Penny Royal´s Your Point of View.
Het ging van de 8 pups, 5 teven 3 reuen, om 1 van de 5 teefjes.
Doormiddel van een therapie, met aantikken van de sluitspier is ze er geheel vanaf gekomen, totdat ze gesterreliseerd werd, toen begonnen de problemen opnieuw omdat de sluitspier te kort was.
Nu heeft ze medicatie en gaat het super, intussen is ze al weer 10 jaar.
Nogmaals sorry.....maar dat heb je als je drie dingen tegenlijk doet.
Groetjes Saskia

Aafje, Spook, Pamela, Nanoek op fokkersvoorwaarden Madam en Vlinder en Jack.

Labradors are an addiction, you can´t have just one.
vanderwyk

Hoi Saskia,

Bedankt.

En vergissen is menselijk! :-)

Groetjes,

Jaap
Plaats reactie