Van brave barones tot ouwe muts

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Gerritte schreef::D Zo herkenbaar :D

Wat ik wel weer geweldig vind om te zien is, dat Simba juist nu Sting wel in de gaten houdt in het bos. Fluit ik, dan draait zij zich gelijk om om naar mij toe te komen, maar kijkt regelmatig om om te zien of Sting ook reageert :wink: Ziet ze dat hij kijkt, dan zet ze haar tempo wat omhoog om naar mij toe te komen en dan heeft Sting zoiets .. oeps moeten wij komen en dan komt opaatje ook onze kant op :)

En bij thuiskomst van ons, hoort hij het ook niet meer :wink:

Maar laat die oudjes maar schuiven :D :D
De mannen zijn allang blij dat Toosje niet meer zo goed op ze let, kunnen ze lekker klieren. Maar, als het erop aankomt is tante Toos nog steeds de baas :D
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Terra5 schreef:
Fijn dat Toos nog heerlijk kan genieten, dat moet ook nog wel een aantal jaartjes zo blijven ;-)
Ja, dat hoop ik ook dat ze er nog een aantal jaren is, want ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat ze er ooit niet meer is. Maar ze heeft geloof ik wel een fantastisch hondenleven ( nog steeds).En ach, we worden tenslotte allemaal ouder (hopen we) :)
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Nino&Toosje schreef:
Terra5 schreef:
Fijn dat Toos nog heerlijk kan genieten, dat moet ook nog wel een aantal jaartjes zo blijven ;-)
Ja, dat hoop ik ook dat ze er nog een aantal jaren is, want ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat ze er ooit niet meer is. Maar ze heeft geloof ik wel een fantastisch hondenleven ( nog steeds).En ach, we worden tenslotte allemaal ouder (hopen we) :)
onze Barones heeft een dubbel leven geleid tot nu toe wat die niet allemaal al heeft meegemaakt fantasties
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

laika schreef:
Nino&Toosje schreef:
Terra5 schreef:
onze Barones heeft een dubbel leven geleid tot nu toe wat die niet allemaal al heeft meegemaakt fantasties
Ja, die heeft haar leven wel geleefd tot nu toe. In films meegewerkt, heel veel verschillende hondencursussen gedaan, 1 keer derde geworden bij een workingtest op Bniveau, mee naar scholen om kinderen samen met mij les te geven. Op tv geweest. Strandjutter , in haar leven wel 300 jerrycans versleept ( denk ik) buitenlandse reizen meegeweest. 2 jonge honden mee helpen opvoeden, kroelkont, troosthond, autistische kinderen en demente bejaarden een plezierige tijd gegeven. En , uiteindelijk haar eigen boekje. Ik denk niet dat ze mag klagen. Nou mag ze het rustig aan doen, als ze dat wil. En ook wel eens haar eigen willetje doorzetten. :)
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Herkenbaar verhaal.Sjammai is "nog maar" 8,5 jaar maar ik moet nu toch echt harder gaan roepen wil ik bij haar in beeld komen buiten.Binnen hoort ze elk gekraak van chipszakken maar buiten is het moeilijker aan het worden.Soms tik ik haar aan buiten en dan springt ze een meter de lucht in omdat ze me niet hoorde aankomen.Ach....heeft ook wel zo zijn charmes toch?Maar soms besef je dan wel ineens dat het zo snel gaat,maar daar probeer ik maar niet te veel aan te denken.....
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik vind het een heel aandoenlijk verhaal over Tante Toos. Grappig ook :)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

toos heeft al zo veel meegemaakt .Daar doet de gemiddelde huishond zo,n 25 jaar over.
even rekenen ...dat word dan..25 minus 8,5 = oooh, jullie hebben nog zeker 15 jaar te gaan! :feest2:
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Ach jee die toosje toch... Het lijkt me een schat van een hond, volgens mij heeft ze veel weg van mijn Quincy :).

Maar wat je zegt inderdaad, helaas staat de tijd soms niet stil en is dit inderdaad een leeftijd waarop je gaat merken dat onze jonge blommen ouder gaan worden. Ik merk het ook aan mijn Quincy van bijna 8,5 jaar oud. Nog niet met doof worden gelukkig, maar wel met andere kleine dingetjes. Als ze dan maar goed oud worden, zonder nare dingen en zo nog heeeel lang bij ons kunnen blijven, dan is het goed :)
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Och, die lieve Toosje toch..... ik zie je rennen.... :lol:
Wat houden we toch veel van ze he..... :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Die Toosje :verliefd1: Lekker aan het genieten van haar oude dag.

Doe je wel rustig aan met de sprintjes en je hart Dorette?? 8)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Nino&Toosje schreef:
laika schreef:
Nino&Toosje schreef: Ja, dat hoop ik ook dat ze er nog een aantal jaren is, want ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat ze er ooit niet meer is. Maar ze heeft geloof ik wel een fantastisch hondenleven ( nog steeds).En ach, we worden tenslotte allemaal ouder (hopen we) :)
Ja, die heeft haar leven wel geleefd tot nu toe. In films meegewerkt, heel veel verschillende hondencursussen gedaan, 1 keer derde geworden bij een workingtest op Bniveau, mee naar scholen om kinderen samen met mij les te geven. Op tv geweest. Strandjutter , in haar leven wel 300 jerrycans versleept ( denk ik) buitenlandse reizen meegeweest. 2 jonge honden mee helpen opvoeden, kroelkont, troosthond, autistische kinderen en demente bejaarden een plezierige tijd gegeven. En , uiteindelijk haar eigen boekje. Ik denk niet dat ze mag klagen. Nou mag ze het rustig aan doen, als ze dat wil. En ook wel eens haar eigen willetje doorzetten. :)
Toosje... :verliefd1: die gekke ouderdomsstreken maken haar alleen maar nog leuker!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Heerlijk verhaal!
Toosje is zo oud nog niet wanneer het gaat om lekkertjes!
En, dankzij Toosje heb ik altijd associaties met haar wanneer er ergens een jerrycan ligt :)
Al heb ik haar nooit ontmoet: Jerrycan= Toosje!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ach toosje :verliefd1:

al is james nog maar 8,5 hij hoort zo af en toe ook minder en moet mijn stem iets verheffen :) ,binnen let hij volgens mij erg op wat roef doet zo dat het niet op valt,maar buiten moet ik meneer soms harder roepen anders gaat hij de verkeerde kant op :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Catharina-1

Ongelezen bericht door Catharina-1 »

Toosje liep misschien helemaal in gedachte op het strand,
was zo aan het genieten, dat ze iedereen om haar heen
scheen te vergeten :)
Plaats reactie