Vandaag 1 jaar geleden....

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
jolandatb
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door jolandatb »

Bah, wat een naar verhaal. :cry:

Wil jullie een dikke knuffel geven.
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Ook van ons een dikke knuffel en sterkte.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Bedankt allemaal voor het meeleven!!
Bud mis je nog steeds!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Wat een zielig verhaal .... Bud was dus ook wel een echt zorgenkindje net als mijn Wobbe....
Toen Wobbe anderhalf was kreeg hij een soort van gezwelletje ter hoogte van een teen aan één van zijn achterpoten... Dat hebben ze toen weggehaald en gelukkig was het goedaardig... Enkele maanden later kreeg hij epilepsie waarvoor hij tot aan zijn dood medicatie heeft moeten innemen die slecht was voor de lever....Daarbovenop kwam dan nog eens dat hij verschrikkelijk allergisch was voor hooimijt, stofmuit en gevogelte (pluimen).... Ook daar hielp niks tegen , dus moest hij vanaf zijn 4 jaar levenslang aan de cortisone, wat dan weer slecht was voor de nieren.... maar zonder had hij helemaal geen comfortabel leven, hij krabte alles stuk... zelfs met de cortisone likte hij regelmatig de huid tussen zijn voetzolen compleet stuk....zodat hij soms stevig mankte... wat die huid was zo teer geworden.... En toen hij 7 was had hij voor de eerste maal een gesprongen levertumor.... daar is hij op drie jaar tijd 3 maal aan geopereerd geweest...telkens met een goed resultaat (voor even)... jammer genoeg kwam dat rotding altijd terug.... tot laatst in september toen was het fataal en heb ik Wobbe moeten laten inslapen....
Een zorgeloos leven heeft hij dus ook niet gehad....

Ik wens jullie nog veel sterkte !

Groetjes
Martine
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

[quote="wobbetje"]Wat een zielig verhaal .... Bud was dus ook wel een echt zorgenkindje net als mijn Wobbe....
Toen Wobbe anderhalf was kreeg hij een soort van gezwelletje ter hoogte van een teen aan één van zijn achterpoten... Dat hebben ze toen weggehaald en gelukkig was het goedaardig... Enkele maanden later kreeg hij epilepsie waarvoor hij tot aan zijn dood medicatie heeft moeten innemen die slecht was voor de lever....Daarbovenop kwam dan nog eens dat hij verschrikkelijk allergisch was voor hooimijt, stofmuit en gevogelte (pluimen).... Ook daar hielp niks tegen , dus moest hij vanaf zijn 4 jaar levenslang aan de cortisone, wat dan weer slecht was voor de nieren.... maar zonder had hij helemaal geen comfortabel leven, hij krabte alles stuk... zelfs met de cortisone likte hij regelmatig de huid tussen zijn voetzolen compleet stuk....zodat hij soms stevig mankte... wat die huid was zo teer geworden.... En toen hij 7 was had hij voor de eerste maal een gesprongen levertumor.... daar is hij op drie jaar tijd 3 maal aan geopereerd
geweest...telkens met een goed resultaat (voor even)... jammer genoeg
kwam dat rotding altijd terug.... tot laatst in september toen was het fataal
en heb ik Wobbe moeten laten inslapen....

Hij was echt een zorgenkindje,een tumor heeft hij ook gehag en een heel kwaadaardige melanoom ook.

Hij had een paar keer tussen zijn tenen een ontsteking,de da vermoede dat er iets in zat en daarvoor moest hij geopereerd worden,dus de dag nadien moest Bud binnen,toen ik bij de da kwam was het net van te vooren opengesprongen,dus kon de da niet opereren,hij zei als het nog eens reug komt,bel dan direct en gaan we zien dat we direct kunnen opereren.
Ik was toch bij de da en ik zei kijk anders eens naar dat wratachtig ding aan zijn bovenlip,leek mij eigenlijk opzich niets ernstig,het nagekeken en was het een melanoom,omdat ik toch een afspraak had voor de operatie hebben ze direct het melanoom weggenomen,en opgestuurd,bleek het een heel kwaadaardige te zijn,ze hadden zoveel mogenlijk rond het melanoom weggenomen,maar ze waren bang dat het niet genoeg was omdat het in zijn bovenlip zat en ze daar niet veel plaats hadden.
Als het uitgezaait zou zijn dan zou ik het binnen het halfjaar weten,een heel bang jaar voor mij,maar het bleek dan toch inorde te zijn!
Een paar jaar later had hij een bol in zijn hals vanvoor,ik sloeg tilt,dacht dat het dan toch uitgezaait was,de bol laten verwijderen en bang afwachten,hij heeft verder geen last meer gehad.
Ik heb met Bud zoveel meegemaakt,en zoveel bange momenten gehad!
Maar het was mijn vrolijk oogappeltje,ondanks de ellende die hij meemaakte was hij altijd vrolijk en opgewekt!
Hoop dat we met Killian meer geluk hebben,en niet zeveel bange momenten!
Maar je doet toch weer alles als het niet zo is.

Jullie ook nog veel sterkte met het verlies van Wobbetje!Nu kunnen de flanderpridjes samen spelen hier boven.
Bud mis je nog steeds!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Het is net als bij brave mensen met een zacht karakter... die worden meestal ook altijd eerst zwaar ziek of gaan eerst dood....
Ook Wobbe was de zachtaardigheid zelve... een gouden karakter.... zoooo oneindig lief en altijd goed gezind....nooit één grom, niet tegen andere honden , niet tegen mensen,niet tegen kinderen....
En inderdaad, ook mijn oogappel...

Ik hoop ook van harte dat jullie met Killian veel meer geluk zullen hebben op gebied van gezondheid....

Groetjes nog
Martine
Plaats reactie