Iemand ervaring met OCD van de hiel
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
mullermariska
- Speurneus

Whoehoe!!! Izzie heeft geen OCD!!
Nou had ik dat vermoeden steeds minder omdat ze na 2 dagen niet echt meer pijn had maar toch ben ik blij
Ik ben vanmorgen bij de orthopeed geweest en hij heeft haar helemaal nagekeken. Met veel kracht alle gewrichten gevoeld, bewogen en geduwd. En ze gaf nergens pijn aan. En er zat geen vocht meer in haar hak gewricht en polsen.
Natuurlijk is het wel raar dat ze wel pijn heeft gehad. Wat dus niet te verklaren is. Het enige wat hij eventueel kan bedenken is dat het haar knie is. Het kan zijn dat de kruisband een minuscuul scheurtje heeft opgelopen en dat ze daar pijn aan had. Nu is daar niks meer van te zien en kan hij er dus niks mee. Het kan zijn dat hij verder afscheurd en dan zal ze weer pijn aangeven. Daarom hebben we afgesproken dat als ze het weer heeft (zou niet raar zijn want ze heeft het nu 4x gehad in 1,5 a 2 jaar tijd) ik een filmpje maak van hoe ze loopt. Dat naar hem mail. Hem ook bel en dan wil hij haar diezelfde dag nog zien en beoordelen. Dan kan hij pas beoordelen waar ze nou precies pijn heeft wanneer ze zo stijf is dat ze niet wil lopen.
Dus eigenlijk is het afwachten... Maar voor nu geen reden om niet gewoon lekker los te lopen en te gaan zwemmen. Dus dat gaan we vanmiddag lekker doen!
Ik ben vanmorgen bij de orthopeed geweest en hij heeft haar helemaal nagekeken. Met veel kracht alle gewrichten gevoeld, bewogen en geduwd. En ze gaf nergens pijn aan. En er zat geen vocht meer in haar hak gewricht en polsen.
Natuurlijk is het wel raar dat ze wel pijn heeft gehad. Wat dus niet te verklaren is. Het enige wat hij eventueel kan bedenken is dat het haar knie is. Het kan zijn dat de kruisband een minuscuul scheurtje heeft opgelopen en dat ze daar pijn aan had. Nu is daar niks meer van te zien en kan hij er dus niks mee. Het kan zijn dat hij verder afscheurd en dan zal ze weer pijn aangeven. Daarom hebben we afgesproken dat als ze het weer heeft (zou niet raar zijn want ze heeft het nu 4x gehad in 1,5 a 2 jaar tijd) ik een filmpje maak van hoe ze loopt. Dat naar hem mail. Hem ook bel en dan wil hij haar diezelfde dag nog zien en beoordelen. Dan kan hij pas beoordelen waar ze nou precies pijn heeft wanneer ze zo stijf is dat ze niet wil lopen.
Dus eigenlijk is het afwachten... Maar voor nu geen reden om niet gewoon lekker los te lopen en te gaan zwemmen. Dus dat gaan we vanmiddag lekker doen!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Boris Amber Damey
- Grote hondenneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

-
toscak
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
mullermariska
- Speurneus

Ben zo blij!! En Izzie ook. Ze was weer net een pupje toen ze net los mocht en mocht zwemmen enzo!! Heerlijk!! Wel maar een klein rondje gedaan want wil het niet gelijk overdijven maar we hebben beide genoten!!
Bedankt voor het medeleven!!
Bedankt voor het medeleven!!
-
mullermariska
- Speurneus

Ja een hele fijne rustige man!! En ik werd vooral blij van hem hihi!! Bij elk pootje wat goed werd bevonden werd ik blijerMarieke schreef:Hartstikke fijn!! Dat moet een opluchting zijn zeg!!
Edgar is een fijne vent he!Hij was met Quincy zo beheersd en rustig...