Lien schreef:Ik ben net aan mijn tweede trui begonnen......
Heb je nog een leuk patroon liggen voor mij
Owww jaaa, voor ieder wat wils, witte wol, bruin en zwart en leuke mengpatroontjes (krijg je een soort ondefinieerbaar grijs) (zie voor de kleur ook de inhoud van de stofzuiger )
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lien schreef:Ik ben net aan mijn tweede trui begonnen......
Heb je nog een leuk patroon liggen voor mij
Owww jaaa, voor ieder wat wils, witte wol, bruin en zwart en leuke mengpatroontjes (krijg je een soort ondefinieerbaar grijs) (zie voor de kleur ook de inhoud van de stofzuiger )
groetjes gerritte
bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Zyva ook echt heel erg! Heb gelukkig een antracietkleurige vloer en een donker hondje, maar waren vorige week 2 daagjes bij mijn schoonouders die dus een hele lichte vloer hebben en toen zag ik pas wat er vanaf komt bij een keer aaien of een keer schudden. Echt niet normaal, de stofzuiger draait overuren, kom de haren echt overal tegen, zelfs op plekken waar ze eigenlijk nooit komt!
Hier ook extreem in de rui! Al een week of 4/5 denk ik.. Blijf aan het kammen en om de 2/3 weken een x flink met de furminator er over heen... Dat hij nog haar heeft begrijp ik haast niet! Ook al heb ik net stof gezogen, paar uurtjes later lijkt het alsof het een week niet is gebeurd!!
De vriendschap van een hond,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een hond kan geven...
Hier juist opvallend weinig haaruitval , ik snap er niks van, voorgaande jaren was het rond deze tijd altijd feest! Nou ja, wat niet is zal vast nog wel gaan komen
Vanmiddag een kambeurt gegeven, maar zelfs toen kwam er weinig haar van Liz af...