Ik kom zo, dat weet je toch!
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik ben al een enorme fan van Noa, maar je snapt....
na het lezen dat zij wel komt als het vrouwtje roept kan ze helemaal niet meer stuk
Uhmmm, Lien laat je morgen even weten hoe het afloopt met de kleine dondersteen Lotje
na het lezen dat zij wel komt als het vrouwtje roept kan ze helemaal niet meer stuk
Uhmmm, Lien laat je morgen even weten hoe het afloopt met de kleine dondersteen Lotje
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
sharon66057
- Speurneus

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Hallo, daar ben ik weer
Vanmorgen hebben wij het weer enorm druk gehad met onze plantsoenbezigheden.
Druk omdat gisteren er veel mensen paard gereden hadden en die paarden van die enorme bergen narigheid achterlaten.
Vrouwtje riep dat we door moesten lopen en dat die paardenmensen hun eigen troep maar op moesten ruimen.
Wij vinden trouwens die paardendrollen waar al een paar buien regen overheen zijn geweest ook niet zo lekker
dus we deden net of we het met haar eens waren en liepen door. 
Onderweg riep het vrouwtje een paar keer : Lotje Kom!
Eerst had ik het niet door maar later begreep ik het spelletje. IK KREEG EEN BROKJE!!! En vandaag had ze van die super lekkere brokjes.
Dus toen we weer bij de auto waren en ze riep: Lotje Kom! heb ik een sprintje getrokken en ben in één rechte lijn de auto ingesprongen
Ik kreeg een brokje én een hele dikke knuffel en het vrouwtje zei dat ik een lieve meid was en een super braaf kind
Vanmorgen hebben wij het weer enorm druk gehad met onze plantsoenbezigheden.
Onderweg riep het vrouwtje een paar keer : Lotje Kom!
Eerst had ik het niet door maar later begreep ik het spelletje. IK KREEG EEN BROKJE!!! En vandaag had ze van die super lekkere brokjes.
Dus toen we weer bij de auto waren en ze riep: Lotje Kom! heb ik een sprintje getrokken en ben in één rechte lijn de auto ingesprongen
Ik kreeg een brokje én een hele dikke knuffel en het vrouwtje zei dat ik een lieve meid was en een super braaf kind
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
shadow2005
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

Lientje leerde Lotje luisteren langs de lange lindelaan,maar toen Lotje niet wou luisteren liet Lientje Lotje staan!
maar een brokje lokte Lotje en nu laat Lientje Lotje niet meer staan
brave lotje
maar een brokje lokte Lotje en nu laat Lientje Lotje niet meer staan
brave lotje
-
Els
- Speurneus

Braaf, koekje erin
als Maxie weer beter is mag je dat heeeel misschien wel eens uittesten op het strand Lotje, bij die grote, grote plas.
Daar zijn weinig plantsoen-werkzaamheden, maar Max doet ook aan ontlasting verzamelen (en geurbaden nemen) en aan dode-dieren-onderzoeken. Diepgaande onderzoeken. 
als Maxie weer beter is mag je dat heeeel misschien wel eens uittesten op het strand Lotje, bij die grote, grote plas.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
roef schreef:Lientje leerde Lotje luisteren langs de lange lindelaan,maar toen Lotje niet wou luisteren liet Lientje Lotje staan!![]()
maar een brokje lokte Lotje en nu laat Lientje Lotje niet meer staan![]()
brave lotje
groetjes, Lien
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Als het maar wetenschappelijk verantwoord isEls schreef:Braaf, koekje erin![]()
![]()
als Maxie weer beter is mag je dat heeeel misschien wel eens uittesten op het strand Lotje, bij die grote, grote plas.Daar zijn weinig plantsoen-werkzaamheden, maar Max doet ook aan ontlasting verzamelen (en geurbaden nemen) en aan dode-dieren-onderzoeken. Diepgaande onderzoeken.
En Lotje is van mening als je het goed bijhoudt, elke dag even bijwerken, dan is het niet zoveel werk
Lotje vindt de uitnodiging van Max wel hééé'l leuk. Dus Max, lekker opknappen dan gaan we even het strand onveilig maken
groetjes, Lien
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus