wat moeten we nu toch doen.....

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
elke87

Ongelezen bericht door elke87 »

we gaan vanavond kijken bij een fokker die net een teefje heeft laten dekken, in budel: of westbrook castle. iemand ervaring??
het is echt heel erg, ik kan aan niks anders meer denken, mijn collega's worden gek van me :lol: ik kan niet wachten tot er een klein vrolijk dropje hier rond huppelt. Heb allerlei boeken gehaald over labradors en pups, dus lees mezelf goed in (al weet ik stiekem wel hoe het moet, maar ja het is toch fijn om het nog eens te lezen) :zwartpootje: :zwartpootje:
Gerdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Gerdien »

Leuk is dat hè ? En door al dat lezen in boeken en hier op het forum krijg je er nog meer zin in :lol: ... Weet er alles van.... :wink: :verliefd1:

Veel voorpret gewenst... en succes vanavond, hopelijk doen jullie een goede ervaring op met de fokker die je noemt ! :)
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

En? Hoe was het gisteravond bij de fokker? Ben wel reuze benieuwd!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
elke87

Ja we hebben er een goed gevoel over! Aardige mensen die weten waar ze over praten. Ze hebben ongeveer 1 nestje per jaar. Ze dachten aan de teef te merken dat ze drachtig was, volgende week gaan ze een echo laten maken om te zien of het ook echt zo is.
We maken wel redelijk veel kans op een pup, en die zou precies na onze vakantie mee mogen...... :verliefd1:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

spannend hoor.... duimen dat ze zwanger is.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Gefeliciteerd Ik heb even een kijkje genomen op de site van deze fokker.
Welke teef is drachtig? En welke kleur wordt je nieuwe pup?

Wil
Afbeelding
elke87

Meghan is als het goed is drachtig van Thor van een andere fokker. Mehgan is bruin en Thor is zwart. het wordt een bruin/zwart nest.
vandaag nog contact gehad met de fokker, de pups moeten op de stamboom beginnen met een O, mijn vriend en ik heel de middag zitten brainstormen wat we op de stamboom willen hebben. (we vonden het wel leuk als het een grapppige naam wordt) mailt de fokker dat hun de namen moeten bedenken haha misverstand!!! dus hebben we even onze ideeen aan hun gegeven misschien hebben ze er wat aan.
Onze roep naam blijft wat ie is 8) want alles ligt hier al klaar met naam en al. (zet zelfs srass steentjes op textiel met hotfix, heb een honden fleece kleedje met naam gemaakt en een kussen met naam :grinnik: ) moet mezelf bezig houden om de tijd te doden :lol: en ben nogal een knutselfreubel :muts:
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Wat leuk! Hoop dat er eentje voor jullie bij zit.
Geniet in ieder geval van de voorpret.
Waar ga je voor? Reu of teef?
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

hahaha, elke, leuk he? Wij zitten ook met smart te wachten op bericht van de fokker. Dat duurt nog even; als het goed is, wordt het nestje midden maart verwacht! En dan nog afwachten of wij 'verkozen' worden tot nieuw baasje........Stom he, maar ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor. Stel je nu voor dat de fokker ons 'niet goed genoeg' vindt (kan me bijna niet voorstellen :D ), of dat we nummer 326 op de wachtlijst zijn. En we willen het zo graag. ZZO GRAAAAAAG!!!!!
Maar ook hier wordt al over alles gebrainstormd, zoals namen e.d. Wij hebben alleen nog niets aangeschaft :wink:
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
elke87

@ Kiaora, we willen graag een teefje.

@ Nicole, alleen de voorbereidingen zijn al zo leuk he! :D We hebben echt al vanalles staan en liggen voor de pup, kan niet wachten! en we hebben ook veel gekregen van familie en vrienden.
Vandaag bij de boerenbond een puppy start pakket op gehaald, best leuk! (kan je gratis aanvragen op http://www.beste-start.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zit een klein flosje, allerlei zakjes voer, voerbekertje, groeiboekje, denta stickjes, eukanuba puppy boekje en een hart voor dieren in. heb ik weer wat te lezen he hihi :eusathink:
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Leuk wij hebben Dex ook van die fokker, en z'n moeder is ook Meghan :) Succes met het wachten
elke87

Ohh wat super leuk!!!! Dan is Dex de dex bij de nakomelingen van meghan x macello.
Ik hoop dat we net zo'n mooie pup krijgen als jullie Dex.
Plaats reactie