Hernia
-
- Speurneus
Sterkte a.k. maandag en laten we hopen dat het ventje weer snel door de duinen en over strand kan rennen 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Ik hoop dat alles goed is verlopen Dirk.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Kleine hondenneus
-
- Speurneus
De operatie is goed verlopen. Hij heeft een mooi gaatje gekregen in zijn ruggegraat en is de weg vrijgemaakt voor de zenuwbaan. De hernia moet er al lang gezeten hebben, want er was behoorlijk wat irritatie rondom de plek. Maar de symptomen die er waren hebben wij altijd toegeschreven aan de ED en de ontstane artrose. Jammer, maar helaas.
Bij thuiskomst was het nog een hoopje zielig, getergd door de uitwerking van de narcose. Tijdens de boottocht naar huis ben ik bij hem in de auto blijven zitten, samen met Spargo die ter geruststelling zijn kop op zijn rug had gelegd. Zo hielden we hem rustig en kon hij zijn roes uitslapen. Het lopen ging natuurlijkin eerste instantie erg zwabberig, maar ook dat gaat steeds beter.
De prognose is positief te noemen. Naast pijnstilling moeten wij hem ook de komende weken aangelijnd uitlaten, maar zo zagen de afgelopen 9 weken er ook al uit, dus dat trekken we nog wel even door. Als alles goed gaat zou hij in 4 weken weer langzaam aan los mogen gaan lopen.
Vandaag keek hij in ieder geval weer helder uit zijn ogen en hobbelt aardig mee met de korte wandelrondjes. We duimen voor een goed herstel. Ik gun het dit mannetje zo om de komende jaren pijnvrij te mogen genieten van het leven.
Bij thuiskomst was het nog een hoopje zielig, getergd door de uitwerking van de narcose. Tijdens de boottocht naar huis ben ik bij hem in de auto blijven zitten, samen met Spargo die ter geruststelling zijn kop op zijn rug had gelegd. Zo hielden we hem rustig en kon hij zijn roes uitslapen. Het lopen ging natuurlijkin eerste instantie erg zwabberig, maar ook dat gaat steeds beter.
De prognose is positief te noemen. Naast pijnstilling moeten wij hem ook de komende weken aangelijnd uitlaten, maar zo zagen de afgelopen 9 weken er ook al uit, dus dat trekken we nog wel even door. Als alles goed gaat zou hij in 4 weken weer langzaam aan los mogen gaan lopen.
Vandaag keek hij in ieder geval weer helder uit zijn ogen en hobbelt aardig mee met de korte wandelrondjes. We duimen voor een goed herstel. Ik gun het dit mannetje zo om de komende jaren pijnvrij te mogen genieten van het leven.
The reason a dog has so many friends ... he wags his tail instead of his tongue.