Marley heeft een rode halsband. Van de fokker hebben wij een groene gekregen, maar die past niet meer, en vind de rode mooier. We hebben ook een tuig, die is lichtbruin/beige van kleur (er waren geen andere kleuren). Maar dat staat ook heel leuk!
Knalblauw puppy halsbandje, daarna blauw met pootjes. Een zwart leren halsband, en nu een middengroene halsband. Een groene en een grijze jachtlijn en een zwart tuig voor bij de caravan.
We zijn begonnen met een blauwe, als puppybandje. Na 6 jaar is aan de collectie toegevoegd: rood, oranje, knalroze, streepjes/ allerlei kleurtjes, limegroen en een zwart leren met paarse stksels. Qua lijn houden we her bij een zwarte leren, die past bij iedere halsband
Bij een zwarte lab staan eigenlijk alle kleurtjes wel leuk
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Max heeft ook een zwarte halsband. Ik heb eeb tijdje geleden een mooie brede leren halsband van Hunter gezien: rood met zwitserse kruisjes. Jammer genoeg kost die in Max' maat tussen 50 en 60 euro En aangezien ik hem dan ook voor Bob in een andere kleur wil hebben, vind ik wel een flinke uitgave.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein schreef:Max heeft ook een zwarte halsband. Ik heb eeb tijdje geleden een mooie brede leren halsband van Hunter gezien: rood met zwitserse kruisjes. Jammer genoeg kost die in Max' maat tussen 50 en 60 euro En aangezien ik hem dan ook voor Bob in een andere kleur wil hebben, vind ik wel een flinke uitgave.
Ja die zijn gaaf he, ze hebben ook hele gave met Edelweiss erop maar vind ze ook nogal aan de prijs. Hier maar een mooie rode halsband en lijn aangeschaft. De blauwe puppenversie was toch echt te klein inmiddels
Annamaria, zijn al die kleurtjes ivm de Olympische spelen??
Maar idd alle kleuren staan leuk.
Diezel heeft een licht bruin/beige halsband met leer aan de onderkant en een blauwe riem. Hij heeft ook een blauwe jachtlijn.
Mijn hond heeft alleen een halsband om als we aan het lessen zijn, dan is het een zwarte leren. Verder draagt ze, tijdens het loslopen, nooit een band omdat ik dit nog mooier vind dan iets om de nek heen, hoe mooi de kleur ook is.
Met wandelen aan de lijn heb ik een paarse jachtlijn.