help! iemand ideeen

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Apke

Ongelezen bericht door Apke »

Anouk sloopte ook al haar kleedjes, maar naarmate ze ouder wordt is het slopen opgehouden. Beetje puberaal gedrag denk ik :wink:

Diesel is nu in zijn sloop fase.
Ik loop er over te denken om een plank te maken die precies in de onderbak van de bench past. Op de plank een stuk schuimrubber te plakken en daarover heen dikke nylon stof te maken.
De stof goed strak en misschien wel twee laagjes.

Het enige wat ik nog niet heb is de nylon stof en het schuimrubber. Schuimrubber lijkt me geen probleem, maar die stof ..... sorry, ben een man :oops: en geen idee waar je dat het beste zou kunnen kopen (zeilmaker?)

Het idee is dat het zo strak zit dat Diesel zijn tanden er niet in kan zetten, maar er wel lekker op kan liggen.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

Apke schreef:Anouk sloopte ook al haar kleedjes, maar naarmate ze ouder wordt is het slopen opgehouden. Beetje puberaal gedrag denk ik :wink:

Diesel is nu in zijn sloop fase.
Ik loop er over te denken om een plank te maken die precies in de onderbak van de bench past. Op de plank een stuk schuimrubber te plakken en daarover heen dikke nylon stof te maken.
De stof goed strak en misschien wel twee laagjes.

Het enige wat ik nog niet heb is de nylon stof en het schuimrubber. Schuimrubber lijkt me geen probleem, maar die stof ..... sorry, ben een man :oops: en geen idee waar je dat het beste zou kunnen kopen (zeilmaker?)

bij de gamma, of praxis, of marskramer, enz. kun je van die plastic tafelkleden op rol kopen. Misschien een idee?

Het idee is dat het zo strak zit dat Diesel zijn tanden er niet in kan zetten, maar er wel lekker op kan liggen.
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Baloe deed het ook of Sappa dat houd ik in het midden.
Hadden zo'n zachte pluche mand heerlijk tot ik opeens uit mijn werk kwam (kwam tussen de middag altijd thuis) en het schuimrubber van de mand door de hele woonkamer lag.
Daarna nog 1 maal zo een mand en het zelfde gebeurde.
Toen hebben we een plastic mand aangeschaft en dekentjes erin.
Huub doet het trouwens niet en houd netjes alles heel.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Heb hier zo'n hondenkussen, alleen wil ze daar niet op liggen maar repelen (erop rijden dus). En dan trekt ze me een lullig gezicht joh! :engel:
Plaats reactie