Een ritje dierenarts met Daan ....
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Het gaat goedroef schreef:hoe gaat het nu met Daantje?
Daan heeft gisteravond heel de avond bij mij op de bank liggen slapen en vannacht op zijn kussen in de gang
Vanochtend was hij weer even actief en enthousiast als anders, en de pens.... Dat was een waar cadeautje voor hem
Ben heel benieuwd hoe het gaat als hij vandaag moet poepen, maar tot op heden mogen we niet klagen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

nou als het hier bij blijft dan loopt het met een sisser af meis!Kay schreef:Het gaat goedroef schreef:hoe gaat het nu met Daantje?![]()
Daan heeft gisteravond heel de avond bij mij op de bank liggen slapen en vannacht op zijn kussen in de gang
Vanochtend was hij weer even actief en enthousiast als anders, en de pens.... Dat was een waar cadeautje voor hem![]()
Ben heel benieuwd hoe het gaat als hij vandaag moet poepen, maar tot op heden mogen we niet klagen
-
honesto do campo verde
-
wobbetje
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Daan is inmiddels volledig zichzelf gelukkig, en poepen gaat ook helemaal zonder pijn/irritatie en gelukkig is het wondje niet gaan zweren !!
Toch heeft hij wel nare herinneringen aan ontlasting wat blijft hangen aan zijn kont, want vandaag bleef er wat hangen door het gras wat door zijn ontlasting zat (je kent ze wel, die lekkere lange slierten vers gras die zó lekker zijn om te eten) en hij begon gelijk wild/angstig te springen tot het eruit was
Maar goed, door regelmatig gras eten zal dat ook wel wennen worden, en dan hoop ik dat dat nare gevoel bij hem steeds verder zal afnemen.
Toch heeft hij wel nare herinneringen aan ontlasting wat blijft hangen aan zijn kont, want vandaag bleef er wat hangen door het gras wat door zijn ontlasting zat (je kent ze wel, die lekkere lange slierten vers gras die zó lekker zijn om te eten) en hij begon gelijk wild/angstig te springen tot het eruit was
Maar goed, door regelmatig gras eten zal dat ook wel wennen worden, en dan hoop ik dat dat nare gevoel bij hem steeds verder zal afnemen.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
sharon66057
- Speurneus

Wat fijn dat het weer beter gaat met Daan en dat het wondje goed geneest!
Hopelijk blijft hij niet angstig
Dikke knuffel voor Daan
Hopelijk blijft hij niet angstig
Dikke knuffel voor Daan

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...