Pppfff, hier zakt me de broek van af zeg...

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Guus schreef:Je heb ze er tussen hoor, hier ook buren met 3 grote honden, in een
klein huis. de buurman gaat 1e per dag om en om met die honden een
blokje om de straat en dat is het.... daar snap je niks van.

Kijk maar eens buiten als het regent, dan schijnt ineens ook geen mens
een hond te hebben :confused:
Dat vind ik dus ook zo frappant he, vorige week zaterdag kwam ik uit mijn werk en ik heb geloof ik het kleine stukje hier het dorp in wel vijf honden gezien :?
Een kende ik, want die laat (nu ook) regelmatig zichzelf uit en de rest kende ik niet :confused:
Zal van de zomer wel weer een hoop "nieuwe" hondjes tegenkomen, en dat in een dorp van 800 inwoners :(
Brellow
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Brellow »

bij mij in t dorp valt t blijkbaar wel op, voor sommige ben ik zelfs die jongen met die bruine labrador, en bekenden zien me ook overal, dat compliment heb ik vaker gehoord.
En ik werk ook gewoon full time.

Is gewoon een manier van leven waar je je psychisch toe moet zetten, ze hebben gewoon anderhalf tot 2 uur fatsoenlijke beweging nodig.
Afbeelding

Met heel veel dank aan Sarah!
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

hehe, zie hier als het regent bijna nooit honden. Als het mooi weer is lijkt het wel alsof ze zich voortgeplant hebben als muizen, zoveel zijn het er.
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Dat noem ik de mooi weer mensen.. Arme honden, alleen als de zon schijnt worden ze uitgelaten anders niet.. :cry:
Allard schreef:hehe, zie hier als het regent bijna nooit honden. Als het mooi weer is lijkt het wel alsof ze zich voortgeplant hebben als muizen, zoveel zijn het er.
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Allard schreef:hehe, zie hier als het regent bijna nooit honden. Als het mooi weer is lijkt het wel alsof ze zich voortgeplant hebben als muizen, zoveel zijn het er.
:D Inderdaad!
Wel zielig voor de betreffende honden.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Gittje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Gittje »

Allard schreef:Guus loopt hier elke dag denk ik een uur totaal (is ook nog een pup)
Bij ons ook, en ik moet mij serieus inhouden om niet uitgebreider op stap te gaan.

Twee huizen verder zit een labrador bij jonge mensen die gemiddeld 3 per dag een kort blokje om krijgt en voor de rest ... niks. Hij ligt continu op de bank de passage in de straat te volgen :cry:
Allard schreef:hehe, zie hier als het regent bijna nooit honden.
Geldt ook voor de wandelaars zonder hond, de joggers en de recreatieve fietsers :D
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Tsja, en nu zit ik zelf met een peestonteking in mijn scheenbeen.
Voel ik me meteen megaschuldig omdat ik niet meer mijn lange rondes met Boris kan maken.
Mijn echtgenoot probeert me steeds moed in te praten door te zeggen dat ik beter nu even rustig aan moet doen en dan straks weer pijnloos kan rondrennen.
Hij neemt wel veel wandelingen van me over gelukkig!!

En dat van die regen herken ik wel!
Ik ga juist altijd lekker lang met Boris lopen als het regent, lekker rustig!!
Kan ik ongestoord lopen zonder dat Boris constant wordt afgeleid door andere honden haha.
Ach, ieder nadeel heb zn voordeel ( aldus Johan Cruijff!!) :lol:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Connie mama van Boris schreef:Tsja, en nu zit ik zelf met een peestonteking in mijn scheenbeen.
Voel ik me meteen megaschuldig omdat ik niet meer mijn lange rondes met Boris kan maken.
Mijn echtgenoot probeert me steeds moed in te praten door te zeggen dat ik beter nu even rustig aan moet doen en dan straks weer pijnloos kan rondrennen.
Hij neemt wel veel wandelingen van me over gelukkig!!

En dat van die regen herken ik wel!
Ik ga juist altijd lekker lang met Boris lopen als het regent, lekker rustig!!
Kan ik ongestoord lopen zonder dat Boris constant wordt afgeleid door andere honden haha.
Ach, ieder nadeel heb zn voordeel ( aldus Johan Cruijff!!) :lol:

Precies! Ook ik ga dan juist met Max. Het bos is dan helemaal voor ons.
Heel veel beterschap. Hopelijk ben je weer snel op de been.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Hier gaan regelmatig de wandelingen gewoon in elkaar over .. Dan vertrekken we om 13 uur bijvoorbeeld, en komen dan pas soms om 17 of 18 uur weer terug :)

Telt dat dan als 1x wandelen ?! :applaus:
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Guus schreef:Kijk maar eens buiten als het regent, dan schijnt ineens ook geen mens
een hond te hebben :confused:
Daarom vind ik het altijd heerlijk in de Drunense Duinen als het een klein beetje miezert....... Mijn ideale wandeling, lekker een miezertje zodat het lekker rustig is en dat daarna lekker de zon doorbreekt zodat je alsnog het terras op kan !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

MheenLab schreef:Hier gaan regelmatig de wandelingen gewoon in elkaar over .. Dan vertrekken we om 13 uur bijvoorbeeld, en komen dan pas soms om 17 of 18 uur weer terug :)

Mensenkinderen :shock: dat doe ik je niet na hoor.
Maar ja, ik heb ook nog twee dochters van 6 & 9 jaar waar ik rekening mee moet houden! ( qua school e.d.) :)
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Laycka »

Brellow schreef:bij mij in t dorp valt t blijkbaar wel op, voor sommige ben ik zelfs die jongen met die bruine labrador, en bekenden zien me ook overal, dat compliment heb ik vaker gehoord.
En ik werk ook gewoon full time.

Is gewoon een manier van leven waar je je psychisch toe moet zetten, ze hebben gewoon anderhalf tot 2 uur fatsoenlijke beweging nodig.
Jahhh, hier iedere dag ruim 2 uur!! Heerlijk genieten met je Lab!
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Connie mama van Boris schreef:
MheenLab schreef:Hier gaan regelmatig de wandelingen gewoon in elkaar over .. Dan vertrekken we om 13 uur bijvoorbeeld, en komen dan pas soms om 17 of 18 uur weer terug :)

Mensenkinderen :shock: dat doe ik je niet na hoor.
Maar ja, ik heb ook nog twee dochters van 6 & 9 jaar waar ik rekening mee moet houden! ( qua school e.d.) :)
Tsja, dat heb ik dus weer niet :)

Hoef alleen rekening te houden, met me zelf, Laika en m'n werk ofcourse ..

Nou moet je hier in de omgeving ook wel écht je best doen, om geen bos o.i.d. tegen te komen, dus voordat je het weet zit je zo aan de lange uren de paden op en de lanen in :D
Plaats reactie