corretje schreef:Wie weet hoe duur zo'n desensibilisatie kuur kost? Wij gaan binnenkort ook beginnen met Diezel, maar de ass kon het niet vinden in de computer.
Diezel heeft last van zelfs 5 mijten. Dacht 4. Van de huisstofmijt, meelmijt, copramijt, hooimijt en de faraemijt oid.
Voedselallergie heeft ie enigsinds. Als we andere brokken geven dan wat ie gewend is krijgt hij last van diarree. Dus ook gevoelig op zijn darmen. Maar ben benieuwd wat de kuur gaat doen.
Ik heb geen idee wat dat kost. Ben zelf ook erg benieuwd naar.
Ik ga voor je duimen dat het aanslaat. Hou je ons op de hoogte?
Wat zijn voer betreft meelmijt kan voor komen in brok.
Waarom probeer je geen KVV met Diesel glutenvrij.
Fayth krijgt TinLo heeft sinds dien geen last meer van rare ontlasting of diarre.
We hebben brokken van Carocroc de diet en dat gaat heel goed bij Diezel. Nu heeft ie geen diarree meer. Maar geven we andere brokken van carocroc, of van een heel ander merk, dan gaat het mis. Zat ook al eens te denken aan kvv, maar weet nog niet verder de uitslagen hoe erg hij erop reageert. De ass zei dat hij een beetje reageerde op huisstofmijt, maar verder weet ik het nog niet.
Even een vraag hoor! Wat zijn holistische behandelingen??
Veel sterkte ook met Fayth.
Groetjes van Corine. P.s als we de kuur gaan beginnen laat ik het weten. Het is in bestelling.
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008
een desensibilisatie kuur kost 180,00 daar doe je ca 8 maanden mee. Gelukkig is mijn hond verzekerd en ik krijg alles vergoed.
Erwin kon mijn hond niet beter maken en is ook nog eens erg duur! En via deze weg is mijn hond echt opgeknapt. Je zou niet meer zeggen dat hij ziek is als je hem ziet.
succes!
180 euro vind ik wel meevallen voor ongeveer 8 mnd. Ik hoop dat het gaat helpen. Anders moet Diezel aan tabletten en die zijn bijna 300 euro voor 3 maanden. Dat is heel wat anders he! Maar als het moet moet het. Ik werk zelf in een apotheek en kan dan die tabletten misschien met korting krijgen, maar eerst die kuur maar proberen.
Ik weet dat die Erwin van Geytenbeek ook versvoer heeft ontwikkeld. Carnivoer. Dat heeft onze dierenwinkel ook, dus misschien ga ik daar op over. Maar even wachten op de uitslagen.
Groetjes allemaal
Van carnivoer is mijn hond niet opgeknapt wel van het voer dat hij nu krijgt echt een wereld van verschil. uiteraart in combinatie met de sensibilisatie kuur.
Bailey hebben wij ook laten testen, doordat hij hele erge uitslag kreeg op zijn buik en verschillende hotspots heeft gehad. Er kwam uit dat hij allergisch is voor bepaalde mijten in gras. Hij krijgt nu op de zoveel weken een injectie. Tot nu toe 3x gedaan en hij heeft er nu al gelukkig geen last meer van! Maar de vele huidschilfers die hij heeft gaan er niet door weg ook niet door visolie of bepaalde shampoo. Ook veranderd met eten eerst kreeg hij ander voedsel nu FarmFood, maar helpt helaas ook niet. Dus voor de schilfers moeten wij verder kijken.
Wij hebben in ieder geval veel baat bij de therapie!
Vandaag heeft Diezel zijn eerste injectie van de desensibilisatie kuur gehad. Het was weer een behoorlijke rib uit mijn lijf. Het koste 243 euro voor ongeveer 8 maanden. Nu maar hopen dat het gaat werken. Maar voor elke hond wordt het ook specifiek gemaakt, dus vandaar dat het zo duur is. Nu krijgt ie elke 2 weken een injectie. Als je wilt weten hoe zo'n schema werkt..... Kijk dan via google naar ARTUVETRIN. Dat is het merk. Daar staat het een en ander op over deze kuren.
corretje schreef:Vandaag heeft Diezel zijn eerste injectie van de desensibilisatie kuur gehad. Het was weer een behoorlijke rib uit mijn lijf. Het koste 243 euro voor ongeveer 8 maanden. Nu maar hopen dat het gaat werken. Maar voor elke hond wordt het ook specifiek gemaakt, dus vandaar dat het zo duur is. Nu krijgt ie elke 2 weken een injectie. Als je wilt weten hoe zo'n schema werkt..... Kijk dan via google naar ARTUVETRIN. Dat is het merk. Daar staat het een en ander op over deze kuren.
Deze kuur hebben wij ook. Na 2 injecties had hij er al geen last meer van! Het mag dan wel duur zijn, maar bij ons heeft het super resultaat!
Hopelijk bij Diezel ook!
Als ik de huidige da prijzen zo hoor om mij heen, vind ik het eigenlijk niet zo duur.
En al helemaal niet als de klachten ermee verdwijnen
Sterkte en vooral succes met Diezel en zijn kuur.
@ Corretje, Heel veel succes met de kuur bij Diesel.
@ Tess, Fijn dat de kuur werkt.
Wij zijn bij Erwin Geitenbeek geweest, ook omdat Fayth meerdere dingen heeft dan alleen deze allergieen. We zijn net begonnen met het herstellen van haar immumsysteem. Hou jullie op de hoogte.
Na 6 weken dieet en shampoo zien we wel verschil bij Yosca. Door de shampoo zijn alle gisten weg en heeft Yosca aanzienlijk minder jeuk. De huis tussen haar tenen wordt ook weer blond ipv rood!! Of haar dieet daaraan bijgedragen heeft weten we niet zeker omdat madam zich tegoed had gedaan aan de puppenbrokken van Zyva en daarvan geen jeuk reactie kreeg. Dus tja, maakt de voeding dan wel uit? Nu weer een paar dagen haar eigen voer geprobeerd en dan zien we wel dat Yosca meer jeukt, maar dat kan ook komen door haar allergie op de huisstof en hooimijten. Zelfs de dermatoloog in A'dam weet het niet precies.
We gaan nu wel met desensibiliseren beginnen en ze willen Yosca heel graag op hypoallergeen voer om in elk geval de voeding uit te sluiten (voor zover mogelijk). Wordt vervolgt dus nog!!
Succes met al jullie kuren! .. wij gaan aan ons traject beginnen. Mag ik vragen welk voer jullie je hond geven naast de desensibilisatiekuur??
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Debby schreef:
Wij zijn bij Erwin Geitenbeek geweest, ook omdat Fayth meerdere dingen heeft dan alleen deze allergieen. We zijn net begonnen met het herstellen van haar immumsysteem. Hou jullie op de hoogte.
Hoi Debby, ik ben heel benieuwd hoe het bij Erwin ging.
Wat was zijn advies? Wil hij ook die desensibilisatiekuur doen? Of krijg je nu Glutamine en Zink.
Ook ik kom bij hem met Roxy. Zij heeft veel last van oorontstekingen en gebleken is dat ze veel schimmels/gisten in het oor heeft.