wat lees ik nu.... ene middeltje niet goed en nu dat andere.
Jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft.
Sterkte en geniet van dag tot dag. De temp. de geuren... alles werkt mee (of niet).
Ze willen te graag ik zie het hier ook. Moeilijk, zeker ook voor hun.
Nu kan Gina nog heerlijk genieten van uurtje wandelen maar daarna is het slapen.
Cortaphen Saar weer gestopt
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
de DA wilde Jamie ook Cortaphen geven (hoge dosis) daar werd ie kotsmisselijk van. Daar ben ik mee gestopt en heb nu via een homeopatische dierenarts druppels.
Alleen als Jamie ver heeft gelopen en wat pijn aangeeft dan krijgt hij er Rimadyl bij.
sterkte met het 'oude' meisje
Alleen als Jamie ver heeft gelopen en wat pijn aangeeft dan krijgt hij er Rimadyl bij.
sterkte met het 'oude' meisje

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika

-
- Kleine hondenneus
Wauw, Gina kan nog een uurtje wandelen? Het zal ook in haar eigen tempo zijnTilly schreef:wat lees ik nu.... ene middeltje niet goed en nu dat andere.
Jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft.
Sterkte en geniet van dag tot dag. De temp. de geuren... alles werkt mee (of niet).
Ze willen te graag ik zie het hier ook. Moeilijk, zeker ook voor hun.
Nu kan Gina nog heerlijk genieten van uurtje wandelen maar daarna is het slapen.

Groetjes
Dit herken ik allemaal zo goed met mijn 15jarige Noeska, ze loopt zo slecht is nu na2 jr carpofen aan de prednison, het lopen gaat stukken beter, maar het plassen ook!!! Dat is wel een probleem. Da en ik proberen nu een goede dosis met zo min mogelijk bijwerkingen te vinden....
Ik hoop dat ze het nog een poosje heerlijk kan hebben. Ze heeft zo'n uniek lief karakter.....
Ik hoop dat ze het nog een poosje heerlijk kan hebben. Ze heeft zo'n uniek lief karakter.....