Het nieuwste gezinslid
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

- miranda
- Hele grote hondenneus

Succes met het wachten!!
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
miekenfred
He wat naar voor jullie. Sterkte ermee!
Ja. Moet ook wel bekennen dat ik me daar nog lichtelijk zorgen over maak. Maar dat is toch altijd maar weer afwachten.
En wij hebben het varkentje uit het nest gekozen
lichtbruin.
Hij mag misschien volgende week al mee, op die voorwaarde dat hij het goed blijft doen. We gaan vanmiddag nog even langs en nemen alvast wat spulletjes mee. Aangezien wij zelf ook in Baarn wonen is het voor ons makkelijker om wat vaker erheen te gaan.
Jullie veel plezier morgen! Ze zijn zo lief...
Ja. Moet ook wel bekennen dat ik me daar nog lichtelijk zorgen over maak. Maar dat is toch altijd maar weer afwachten.
En wij hebben het varkentje uit het nest gekozen
Hij mag misschien volgende week al mee, op die voorwaarde dat hij het goed blijft doen. We gaan vanmiddag nog even langs en nemen alvast wat spulletjes mee. Aangezien wij zelf ook in Baarn wonen is het voor ons makkelijker om wat vaker erheen te gaan.
Jullie veel plezier morgen! Ze zijn zo lief...
-
Denver
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
miekenfred
We hebben hem vanochtend al gehaald en moet zeggen dat het tot nu toe heel erg goed gaat! Ben best heel trots... Alles is natuurlijk nog leuk en nieuw, en slapen is niet leuk als er nog zo veel te snuffelen is.
Dat met de katten loopt wel los. Moeder overste (17 jaar!) heeft hem al een aantal keer laten weten dat te dichtbij niet gewenst is
en de andere twee lopen al met een boog om hem heen. Heb er alle vertrouwen in.
Nu vannacht nog...
Dank je voor reactie. Voor jullie nog een weekje, spannend!
Dat met de katten loopt wel los. Moeder overste (17 jaar!) heeft hem al een aantal keer laten weten dat te dichtbij niet gewenst is
Nu vannacht nog...
-
Denver
succes vannacht..ben benieuwd?!miekenfred schreef:We hebben hem vanochtend al gehaald en moet zeggen dat het tot nu toe heel erg goed gaat! Ben best heel trots... Alles is natuurlijk nog leuk en nieuw, en slapen is niet leuk als er nog zo veel te snuffelen is.
Dat met de katten loopt wel los. Moeder overste (17 jaar!) heeft hem al een aantal keer laten weten dat te dichtbij niet gewenst isen de andere twee lopen al met een boog om hem heen. Heb er alle vertrouwen in.
Nu vannacht nog...
Ook stiekum een beetje benieuwd naar pics
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
- Caya
- Hele grote hondenneus

Van harte gefeliciteerd met Boaz! Maar wat mocht hij al vroeg weg. 7 weken oud? En waarom moet de andere toekomstige eigenaren dan nog een week wachten? Onze Rose mag ook pas met 8 weken naar ons toe en eerlijk gezegd vind ik dat vroeg genoeg. Kan ze nog het e.e.a. leren van haar mams en genieten van haar broers en zussen.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
miekenfred
Dank je! En jij ook natuurlijk.
Boaz is de grootste van het nest en doet het al van het begin af aan hartstikke goed. Daarnaast woont de fokker 10 min. bij ons vandaan dus durfde zij dat wel aan.
De rest van de pups gaan nu ook weg, geloof de laatste over 2 weken ivm vakantie nieuwe eigenaar.
En vannacht is super goed gegaan! Wel op de bank geslapen.
Hij heeft zich 2 keer laten horen omdat hij wat moest doen en vervolgens tot half 7 geslapen.
Ben eigenlijk best wel heel trots op hem
En foto's zullen zeer binnenkort geplaatst worden
Boaz is de grootste van het nest en doet het al van het begin af aan hartstikke goed. Daarnaast woont de fokker 10 min. bij ons vandaan dus durfde zij dat wel aan.
De rest van de pups gaan nu ook weg, geloof de laatste over 2 weken ivm vakantie nieuwe eigenaar.
En vannacht is super goed gegaan! Wel op de bank geslapen.
Hij heeft zich 2 keer laten horen omdat hij wat moest doen en vervolgens tot half 7 geslapen.
Ben eigenlijk best wel heel trots op hem
En foto's zullen zeer binnenkort geplaatst worden
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
Goed om te lezen! Ben heel benieuwd naar fotos. Geef je hem een knuffel van ons, hij is echt een schatje. En idd de grootste van het nest.
De reden dat wij volgende week pas onze Sam gaan halen, is omdat mijn man die twee weken daarna vrij is en ik die tweede week ook. Op mijn werk viel door zwangerschapsverlof en vakantie niets anders te plannen. Maar ook 8 weken is een prima leeftijd om te verhuizen.
Hoe is het vandaag gegaan met Boaz?
De reden dat wij volgende week pas onze Sam gaan halen, is omdat mijn man die twee weken daarna vrij is en ik die tweede week ook. Op mijn werk viel door zwangerschapsverlof en vakantie niets anders te plannen. Maar ook 8 weken is een prima leeftijd om te verhuizen.
Hoe is het vandaag gegaan met Boaz?