Kim van harte gefeliciteerd met Xpencer dat je met deze pracht kerel maar net zo verweven raakt als je tweelingzusje Olly.
tis maar goed dat hij zich er niet bewust van is wie hij op moet volgen want het zou zijn zelfvertrouwen kunnen schaden
ik wens je alle goeds met je 2 mooie zwarte kanjers!!
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Een waardig, enorm applaus voor Olly....wat heeft ze al die jaren fantastisch voor je gewerkt.
Ben heel nieuwsgierig hoe het voor haar is als jij op pad gaat met het zwarte manneke. Ik wens jullie heel veel succes toe en wat heerlijk dat Olly bij jou kan blijven!!!
Groetjes Nelleke
Lori - Celori v.'t Wolmker 06-08-2005
Romi - Da Nelle v.'t Wolmker 30-06-2007
Ribbel - Old Changed Way's One of Us 14-10-2008
Cross - Old Changed Way's Crossroads 05-11-2009
Pleun - Old Changed Way's Experience 06-11-2009
Tairo - Old Changed Way's Inside Out 30-12-2011
Jodie - Old Changed Way's Listen to my Heart 16-09-2013
Wat een mooie hond is Xpencer, veel geluk, plezier en gezondheid toegewenst met hem.
Maar wat ik heel fijn vind is dat Ollie bij je mag blijven
Veel gelukkige geleiden jaren saampies.
Miske schreef:Olly en Xpencer hebben mekaar zeker al ontmoet en tussen die 2 klikt het enorm goed.
Ik zal door de school nog flink gecoacht worden ivm Olly-Xpencer.
Met Olly heb ik het geleidewerk eergisteren heel mooi kunnen afsluiten op mijn school; tevens de laatste schooldag voor de examens voor mij.
Het is nog flink wennen allemaal en ik maak nog veel fouten maar daarvoor dient juist zo'n interne- en thuistraining .
Ach, iedereen maakt toch wel eens fouten .. Niets om je voor te schamen dus. En in no time ben je weer net zo'n goed koppel als je was met Olly .. En natuurlijk geeft Olly her en der een aanwijzing aan de nieuwe aanwinst
Heerlijk voor je Kim, van harte gefeliciteerd en veel succes in de toekomst.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Van harte gefeliciteerd met Xpencer, wat een mooie kerel.
Wat fijn dat Olly bij jou van haar pensioen genieten. Na zo'n intensief teamwork lijkt het mij verschrikkelijk als je Olly zou moeten missen vanaf haar pensioen. Wij zijn heel blij voor je!
Heel veel plezier met Xpencer en natuurlijk de combinatie met Olly.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.