Nog even wachten, maar dat is niet erg met dit weer. Zul je zien dat het dan mooi is
Tuurlijk is het dan mooi weer! ( pssttt, ik zal het voorzichtig zeggen. 9 van de 10 keer als wij iets boeken is het slecht weer.. . Maar de 10e keer moet toch een uitzondering zijn!!! )
Hallo Jolanda, dit gun ik jullie zo! Lekker samen op vakantie en dat ouwe bikkeltje gaat lekker mee. Ook al gaat het lopen niet zo best ze zal het enorm naar haar zin hebben in een nieuwe omgeving met allemaal lekkere en nieuwe luchtjes.
Ik zie trouwens dat ze vorige maand 13 jaar is geworden.....dat heb ik dan zeker gemist? Iedere dag is trouwens een klein feestje, hé. met zo'n lief oudje.
Nou meid, ik wens je voor straks een geweldige vakantie toe en ik hoor wel hoe het is geweest.
Lieve groetjes en een dikke smakkerd voor Saar van mij.
Dankjewel, we hebben er super zin in. Inderdaad is het iedere dag genieten met onze ouwe madame , maar zo'n vakantie is extra heerlijk. Lekker scharrelen tussen de blaadjes en nieuwe luchtjes en indrukken opdoen voor Saar. Als zij geniet, genieten wij ook. 3 mei is ze inderdaad 13 jaar geworden .
Nog even wachten, maar dat is niet erg met dit weer. Zul je zien dat het dan mooi is
Tuurlijk is het dan mooi weer! ( pssttt, ik zal het voorzichtig zeggen. 9 van de 10 keer als wij iets boeken is het slecht weer.. . Maar de 10e keer moet toch een uitzondering zijn!!! )
Nou, dan is het jullie extra gegunt. Ik voor mooi weer.