Lien schreef:Die staartreflex zegt helemaal niets, die meiden kunnen je zo voor de gek houden
Echt wel vaak gehad hoor, dag 12, staart opzij, rimpelen over de rug.......uitslag Sleeuwijk = 1.8
Dus ja, het kan goed gaan maar ik ga op de progesterontest af
Ja precies dat zei mijn vriendin ook dat ze net zo goed vanaf dag 1 al met de staart opzij kunnen gaan... Ach een mazzeltje is ook weleens fijn toch...
Lien schreef:Die staartreflex zegt helemaal niets, die meiden kunnen je zo voor de gek houden
Echt wel vaak gehad hoor, dag 12, staart opzij, rimpelen over de rug.......uitslag Sleeuwijk = 1.8
Jaaaa hier ook, met een progesteron van 0,3
Hier ook wel vanaf dag een maar je zag /ziet duidelijk verschil tussen onze reu en mijn teef naarmate de loosheid duurde. Ik zeg ook niet dat het bij al mijn nesten zo makkelijk zal gaan.
Jaaaa hier ook, met een progesteron van 0,3
Hier ook wel vanaf dag een maar je zag /ziet duidelijk verschil tussen onze reu en mijn teef naarmate de loosheid duurde. Ik zeg ook niet dat het bij al mijn nesten zo makkelijk zal gaan.
@ Miranda
Ik vind het juist top dat het bij jou op die manier is gelukt, maar ik heb geen reu in huis en die meiden......
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Ik ben toch wel erg benieuwd welke reu er gebruikt gaat worden want normaal gesproken ga je met de teef naar de reu toe en niet andersom.
Verder neem ik aan dat alle gezondheidsuitslagen binnen zijn (ED, HD foto's en oogspiegelen) want dat is bij elkaar ook zo'n E 400,-
Onze Priska is inmiddels ook loops geworden en maandag gaan we voor een uitstrijkje want dat is gewenst vanuit de reu eigenaar. Verder zie ik eigenlijk ook aan het gedrag van Priska (en mn andere teefjes) wanneer ze dekrijp is maar ga toch voor de zekerheid progestoron prikken in Sleeuwijk. Het is nl. vervelend voor de reu eigenaar en ook voor jezelf en de teef als je te vroeg komt dus neem ik het zekere voor het onzekere. Kosten vind ik dan niet belangrijk.
Haha.. die is er ooit al geweest, jaren geleden. Ik weet niet of hij nog steeds bestaat. Het was nogal omstreden allemaal, niet zo erg betrouwbaar, maar sommige mensen gebruikten hem wel en zelfs met goed resultaat
nouuuuuu progrestoron is een raar ding mijn ayay stijgt keurig zoals het hoort, mijn la paz stijgt tot 6 en dan ineens zit ze op 11 dan is het rennen naar de reu hahaha, ik ga op de testen af, en ik heb al 4 keurige nestjes gekregen 3 van ayay en 1 van mijn la paz.
ayay heeft er eerst 5 toen zes en toen negen gekregen, en poezzekind het eerste nestje acht. dus ik ben een gelukkige fokster
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Hij vraagt om advies, Hanneke geeft een goed advies en vervolgens zo'n rare reactie?? Ik krijg ook erg de indruk dat het niet te veel moet gaan kosten...
Voor dit alles aan moet je toch wel goed zijn voorbereid, lijkt me....
Ik....heb, gezien de andere toppics hier niet zo'n goed gevoel over, maar misschien zit ik er helamaal naast......