Hij laat het maar gewoon gebeuren...de oelewapper!

royenmarjolein schreef:Iedereen zijn eigen mening![]()
Maar ik snap de ophef niet die deze vraag altijd oproept... alsof er een misdaad begaan wordt
en er sprake is van onfatsoenlijke eigenaren en onopgevoede honden. Er wordt nooit zo gereageerd als honden aan elkaars geslachtsdeel of kont ruiken terwijl ik dat als mens ook een erg aparte manier van voorstellen vindt die honden doen
IK haal mijn hond ALTIJD van een andere hond af als hij er bovenop springt.Roos schreef:Heb ik nog een vraag voor Connie en royenmarjolein, jullie reu heeft vast weleens op een knuffel/kussen oid gereden thuis.
Vinden jullie dat normaal gedrag?
Je klinkt een beetje verdedigend en dat is niet nodig hoor.Connie mama van Boris schreef:IK haal mijn hond ALTIJD van een andere hond af als hij er bovenop springt.Roos schreef:Heb ik nog een vraag voor Connie en royenmarjolein, jullie reu heeft vast weleens op een knuffel/kussen oid gereden thuis.
Vinden jullie dat normaal gedrag?
Hij doet het zeker niet bij alle honden, alleen bij één of twee honden die we vaak tegenkomen.
Als ik het in de gaten heb lijn ik Boris aan om het te voorkomen omdat ik het vervelend vindt voor andere mensen.
En tsja, ik maak geen studie van mijn hond, ik probeer hem op te voeden als een leuke,sociale hond, en als hij dit soort gedrag vertoont ( wat idd vaak reu-eigen is) zal ik hem zeker corrigeren hoor!
Guts ik heb dat dus precies hetzelfde.Connie mama van Boris schreef:
IK haal mijn hond ALTIJD van een andere hond af als hij er bovenop springt.
Hij doet het zeker niet bij alle honden, alleen bij één of twee honden die we vaak tegenkomen.
Als ik het in de gaten heb lijn ik Boris aan om het te voorkomen omdat ik het vervelend vindt voor andere mensen.
En tsja, ik maak geen studie van mijn hond, ik probeer hem op te voeden als een leuke,sociale hond, en als hij dit soort gedrag vertoont ( wat idd vaak reu-eigen is) zal ik hem zeker corrigeren hoor!