Netty schreef:oeps, helemaal verkeerd gelezen. dan komen we gewoon als het lukt bij de openklasse teven kijkenlablove schreef:Nee sorry bedoel dat we nu Noa doen Izzy (pup) schrijf ik dan weer voor Bleiswijk in. Izzy heeft in Bennekom al n show gelopen en een mooie vb gekregen.Nu Noa naar vuur doop.Netty schreef: Ja leuk en mocht het vol zijn kom ik gewoon even kijken!
dat is het lastige als je meerdere honden van jezelf wilt showen, je rent je de blubber om van de ene ring naar de andere ring te gaan. als het lukt, kom ik wel even kijken bij de puppenklasse
Toen door omst heden met Noa niet kunnen showen maar dat maak ik nu helemaal goed smaak te pakken
Regionale Clubmatch NLV
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
- Hele grote hondenneus
Ja dat bedacht ik me ook al toen ik zag dat de mooie mannen er zouden zijn en wij op vakantieNetty schreef:tja, hoe vertel ik dat nu aan Boyka, met wie moet hij nu gaan knuffelenLars en Daniëlle schreef:Willen graag maar gaan die dag op vakantie (ook niet vervelend)
Succes allemaal!![]()
in ieder geval een fijne vakantie hoor

Nou ja dan moet ik maar met mijn eigen mannen knuffelen

-
- Speurneus
En ik ben de handler van Noa'tje!Hugo schreef:Ik heb Noa in de jonge hondeklasse teven ingeschreven.
We gaan het weer een keer proberen.

Izzie mag lekker mee en vooral in het bos rennen en vliegen en zwart worden.
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Kom ik weer... moet je na het inschrijven nou gelijk mail hebben, iets in de geest van uw inschrijving is ontvangen en er volgt nog verder bericht... Want ik heb dus eigenlijk helemaal geen bevestiging... Op het eind met versturen stond er wel iets... Zou wel balen als ik zit te wachten en ik uiteindelijk gewoon iets niet goed gedaan heb waardoor we niet kunnen... Zou zeker weer iets voor mij zijn...

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ik heb even gekeken, ik heb Boyka 28 juni ingeschreven en gisteren de bevestigingsmail binnen gekregen. Dus ik denk wel dat je op tijd bent hoor.lablove schreef:Kom ik weer... moet je na het inschrijven nou gelijk mail hebben, iets in de geest van uw inschrijving is ontvangen en er volgt nog verder bericht... Want ik heb dus eigenlijk helemaal geen bevestiging... Op het eind met versturen stond er wel iets... Zou wel balen als ik zit te wachten en ik uiteindelijk gewoon iets niet goed gedaan heb waardoor we niet kunnen... Zou zeker weer iets voor mij zijn...![]()

-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Het zou wel fijn geweest zijn als je meteen een bevestigingsmail krijgt dat je inschrijving ontvangen is. Nou twijfel ik ook of het goed gegaan is.lablove schreef:Kom ik weer... moet je na het inschrijven nou gelijk mail hebben, iets in de geest van uw inschrijving is ontvangen en er volgt nog verder bericht... Want ik heb dus eigenlijk helemaal geen bevestiging... Op het eind met versturen stond er wel iets... Zou wel balen als ik zit te wachten en ik uiteindelijk gewoon iets niet goed gedaan heb waardoor we niet kunnen... Zou zeker weer iets voor mij zijn...![]()

-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Ja pcies... ik dus ook,maar zal wel goed komen.Annamaria schreef:Het zou wel fijn geweest zijn als je meteen een bevestigingsmail krijgt dat je inschrijving ontvangen is. Nou twijfel ik ook of het goed gegaan is.lablove schreef:Kom ik weer... moet je na het inschrijven nou gelijk mail hebben, iets in de geest van uw inschrijving is ontvangen en er volgt nog verder bericht... Want ik heb dus eigenlijk helemaal geen bevestiging... Op het eind met versturen stond er wel iets... Zou wel balen als ik zit te wachten en ik uiteindelijk gewoon iets niet goed gedaan heb waardoor we niet kunnen... Zou zeker weer iets voor mij zijn...![]()
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Ik ook.Imca schreef:Hier de bevestiging (per e-mail) vanmorgen ook ontvangen.