Nou, ik hoop ook echt dat het bij deze keer blijft. Maar hoe zou ik Harry dit kunnen afleren? Ik stel me zo voor dat ik, zo gauw hij begint te graven in het water, als de sodemieter zorg dat we bij het eerste stukje gras komen die we zien. Maar wat als ik dan net te laat ben en hij al bezig is? Flink foeteren met Nee, Ah Bah en Foei?MheenLab schreef:Zoals ik al zei, het is maar 1x voorgekomen, nu gedraagt mevrouw zich als een voorbeeldig bezoekster van Bussloo zonder ongelukjes in het waterdinodap schreef:Hahaha ik vind het ook wel erg een erg grappige eigenschap van je hond! Moet er ook wel bijzeggen dat ik toch blij ben dat die van mij het niet doet, want kan me voorstellen hoe opgelaten je voelt als dat in zwemwater gebeurt.
Plassen en poepen in het water
-
Bobske
- Snuffelneus

-
MheenLab
- Grote hondenneus

Mwhah .. Vraag me af of dat gefoeter wel de spreekwoordelijke zoden aan de dijk zal gaan zetten. Wat ik wel doe is ze bezig houden met een balletje of iets anders wat voor handen isBobske schreef:Nou, ik hoop ook echt dat het bij deze keer blijft. Maar hoe zou ik Harry dit kunnen afleren? Ik stel me zo voor dat ik, zo gauw hij begint te graven in het water, als de sodemieter zorg dat we bij het eerste stukje gras komen die we zien. Maar wat als ik dan net te laat ben en hij al bezig is? Flink foeteren met Nee, Ah Bah en Foei?MheenLab schreef:Zoals ik al zei, het is maar 1x voorgekomen, nu gedraagt mevrouw zich als een voorbeeldig bezoekster van Bussloo zonder ongelukjes in het waterdinodap schreef:Hahaha ik vind het ook wel erg een erg grappige eigenschap van je hond! Moet er ook wel bijzeggen dat ik toch blij ben dat die van mij het niet doet, want kan me voorstellen hoe opgelaten je voelt als dat in zwemwater gebeurt.
-
Bobske
- Snuffelneus

Nou, wij gaan voorlopig niet meer met Harry zwemmen. Hij blijft z'n dingetjes doen in het water. Hij doet z'n grote boodschap in het gras, we lopen het strand op, hij gaat het water in en ondanks dat we hem proberen af te leiden met lekkers, speeltjes en gek doen, gaat hij er eens goed voor zitten
Zelfs met andere honden in de buurt!
Zo gauw z'n poten in het water staan, is het raak..
Hij doet het ook in diepe regenplassen. Vandaag dreven de drolletjes in de brandgang. Hoewel de buurvrouw dubbel lag van het lachen, vond ik er niets grappigs meer aan. Harry vindt zwemmen geweldig, wij vinden het voor Harry geweldig, maar dat poepen in het water vinden we niet zo geweldig. Hoe leren we hem dit nou af?
Zo gauw z'n poten in het water staan, is het raak..
Hij doet het ook in diepe regenplassen. Vandaag dreven de drolletjes in de brandgang. Hoewel de buurvrouw dubbel lag van het lachen, vond ik er niets grappigs meer aan. Harry vindt zwemmen geweldig, wij vinden het voor Harry geweldig, maar dat poepen in het water vinden we niet zo geweldig. Hoe leren we hem dit nou af?
-
Bobske
- Snuffelneus

Re: Plassen en poepen in het water

Ging het zo lang zo goed met Harry en water en vanavond was het weer raak. Wederom flink uitgelaten van te voren, ook niet gegeten van te voren. En wij maar roepen: Nee! en Bah! en Foei! en Gadver! en omstanders maar lachen... Misschien moeten we hem maar aan de lange lijn houden als hij weer gaat zwemmen en zo gauw hij er weer eens goed voor gaat zitten, hem uit het water halen. Ik weet het anders ook niet, eigenlijk. Mal beest.
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

Re: Plassen en poepen in het water
hihihii maar niet leuk voor de zwemmers