Oriënteren
-
- Speurneus
- Contacteer:
ja spannend is het zeker. Het is zelfs nog neit zeker of er wel echt tijd is voor een hond, moet nog wel op mijn werk kunnen regelen dat ik dan iig halve dagen thusi kan werken, want anders begin ik er neit eens aan
Maar ik hoop dat het gaat lukken en tussen alll die fokkers moet er toch wel eentje zitten die een leuke pup voor mij heeft 

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Heel veel succes met je zoektocht!
Budiliumhof, waar zowel Ciba
als Yara
vandaan komen, fokt honden waar zowel show als jacht in zit.

Budiliumhof, waar zowel Ciba

Laatst gewijzigd door Dinie op 10 jul 2012, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Bij Budiliumhof zoeken ze nog een baasje voor een zwart teefje van een 1/2 jaar oud. Dat zit tussen een pup en 'herplaatser' in.sbientje schreef:bedankt![]()
En dinie, heb vandaag ook al bij budiliumhof op de site gekeken! Lijstje wordt langer haha, moet eerdaags toch maar eens wat beter gaan kijken ipv scannen wat ik nu doe.

Ik moet niet te vaak op de site kijken, want dan begint het weer te kriebelen.

-
- Speurneus
- Contacteer:
dat heb ik ook gezien idd, alleen nu is gewoon te vroeg voor mij. Alles wat ik op die manier tegenkom duw ik meteen resoluut weg, het kan nu gewoon nog nietDinie schreef:Bij Budiliumhof zoeken ze nog een baasje voor een zwart teefje van een 1/2 jaar oud. Dat zit tussen een pup en 'herplaatser' in.sbientje schreef:bedankt![]()
En dinie, heb vandaag ook al bij budiliumhof op de site gekeken! Lijstje wordt langer haha, moet eerdaags toch maar eens wat beter gaan kijken ipv scannen wat ik nu doe.![]()
![]()
Ik moet niet te vaak op de site kijken, want dan begint het weer te kriebelen.

-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
ook hele mooie honden idd marion, komt vast door hun prive-puppieknuffelaar
Ik zou het leuk vinden als meer fokkers hun visie op de labrador, of iets meer persoonlijke mening op hun site zouden zetten trouwens! Leuk om te lezen en je komt meteen wat meer te weten over de mensen achter de honden

Ik zou het leuk vinden als meer fokkers hun visie op de labrador, of iets meer persoonlijke mening op hun site zouden zetten trouwens! Leuk om te lezen en je komt meteen wat meer te weten over de mensen achter de honden

-
- Speurneus
Komt niet alléen door het privé pupknuffelensbientje schreef:ook hele mooie honden idd marion, komt vast door hun prive-puppieknuffelaar![]()

Dat ik dat mag vind ik heerlijk en erg gezellig altijd

De visie, die jij dus ook hebt gelezen, spreekt me aan!
En zie ik in praktijk uitgevoerd

Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
- Grote hondenneus
Ja, is ook mijn idee hoor .. Dan ben je er vanaf het moment nummero unno erbij en kun je ze écht vormen zoals je zelf wilt (in het geval van pup) ..sbientje schreef:Wel overwogen ja. In principe zou ik liever eens voor een pup gaan, hiervoor 2 herplaatsers gehad die ook echt fantastisch waren. Maar een pup lijkt me gewoon heel tof om eens mee te makenMheenLab schreef:Heb je wel eens een her-plaatser overwogen ?maar mocht de ideale herplaatser op mijn pad komen sta ik daar ook zeker voor open!
Maar bij de laatste twee Labradors zijn hier alleen maar herplaatsers op ons pad gekomen (niet zo heel erg hoor) .. En dat waren en zijn ook fantastische honden geworden (uit eindelijk dan)

-
- Speurneus
- Contacteer:
ja ben het met je eens hoor, herplaatsers zijn ook fantastisch. Het lijkt me alleen heel leuk om eens een pup idd vanaf 7 a 8 weken in huis te hebben. Wie weet wil ik dat daarna wel nooit meer hoor, zou zomaar kunnenMheenLab schreef:Ja, is ook mijn idee hoor .. Dan ben je er vanaf het moment nummero unno erbij en kun je ze écht vormen zoals je zelf wilt (in het geval van pup) ..sbientje schreef:Wel overwogen ja. In principe zou ik liever eens voor een pup gaan, hiervoor 2 herplaatsers gehad die ook echt fantastisch waren. Maar een pup lijkt me gewoon heel tof om eens mee te makenMheenLab schreef:Heb je wel eens een her-plaatser overwogen ?maar mocht de ideale herplaatser op mijn pad komen sta ik daar ook zeker voor open!
Maar bij de laatste twee Labradors zijn hier alleen maar herplaatsers op ons pad gekomen (niet zo heel erg hoor) .. En dat waren en zijn ook fantastische honden geworden (uit eindelijk dan)

Mijn laatste hond was ook de beste hond die ik ooit had kunnen hebben. Echt een topper, voor mij. Maar er is nog wel plek voor meer beste honden