jolandatb schreef:De bultjes worden snel groot, er komen ook steeds meer bij.
Elke dag is een andere dag met Hugo.
Zo is hij een dag lekker fit, de andere dag kruipt ie ver weg in zijn mand en wil die van niemand wat weten.
Hij is soms wat norser, soms wil die alleen maar aandacht.
Wat moeilijk om te weten dat het nu zo hard gaat.
Hoop dat de goede dagen nog even blijven overheersen en dat jullie nog wat langer van elkaar kunnen genieten.
Sterkte!
Vannacht was het weer spoken met Hugo.
Nu net zie ik hem steeds aan de grootste bult bijten.
En is er wat haar omheen weg. Is dit dan een teken dat hij er pijn aan krijgt?
Je stelt een vraag, waarop je eigenlijk het antwoord wel weet, maar misschien liever niet wilt weten, want dan komt dichterbij wat je het liefst nog heel ver voor je uit wilt schuiven.
Kijk goed naar Hugo en stap over je eigen verdriet heen, houd zijn welbevinden in 't oog.
Jij als baas van Hugo bent de enige die kan beoordelen hoe het met je ventje is.
Heel veel sterkte met het moeilijke besluit
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Jeetje wat een nare berichten zeg.. Allereerst nog gecondoleerd...
Hoe gaat het nu met Hugo? Wat lijkt me dat verschrikkelijk om hem zo snel achteruit te zien gaan, bah..
Vind het een lastig onderwerp; bij Ziva hebben ze 6 weken geleden een bultje weg gehaald, mastocytoom.. Was ruim weggehaald, maar nu hebben we 2 weken geleden op dr poot een bult gevonden (bult nu weg maar ook al 2 weken daar een wondje dat nog steeds niet geheeld is en weg is) en op haar neus een bultje en op haar kin een klein bultje.. Bij de dierenarts geweest en als het binnen 2 weken niet weg was moest ze weer geopereerd worden; koppie is kwetsbaar maar ook vooral lastig weg te snijden dus deze week terug om een afspraak te maken ben ik bang
Wat moeilijk voor jullie, maar je moet bedenken wat jij zelf zou willen als jij Hugo was.
Het is altijd moeilijk een beslissing te nemen en je hebt altijd het gevoel dat je het niet goed doet of hebt gedaan.
Heel veel sterkte en wijsheid.
Ook de 2e uitslag was niet goed.
We zouden Hugo 2-3 keer moeten laten opereren.
2-3 x een Narcose , 2-3 x herstellen.
Aangezien we Hugo nu nog heerlijk fit hebben, laten we hem niet opereren.
Ik lees dit helaas nu pas en moet zeggen dat ik het jammer vind
dat jullie deze berslissing hebben genomen.
Mastocytoom is goed te opereren en het zijn echt geen zware ingrepen.
Onze Gwin is er al een aantal keren aan geopereerd en heeft er weinig tot geen last van gehad.
Maar ik vrees dat het voor jullie hond nu dus te laat is....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Zootje schreef:Jeetje wat een nare berichten zeg.. Allereerst nog gecondoleerd...
Hoe gaat het nu met Hugo? Wat lijkt me dat verschrikkelijk om hem zo snel achteruit te zien gaan, bah..
Vind het een lastig onderwerp; bij Ziva hebben ze 6 weken geleden een bultje weg gehaald, mastocytoom.. Was ruim weggehaald, maar nu hebben we 2 weken geleden op dr poot een bult gevonden (bult nu weg maar ook al 2 weken daar een wondje dat nog steeds niet geheeld is en weg is) en op haar neus een bultje en op haar kin een klein bultje.. Bij de dierenarts geweest en als het binnen 2 weken niet weg was moest ze weer geopereerd worden; koppie is kwetsbaar maar ook vooral lastig weg te snijden dus deze week terug om een afspraak te maken ben ik bang
Wat wordt nu jullie volgende stap??
Niet te lang mee wachten want als ze te groot worden op vooral de kop en de poten is er geen huid genoeg om ruim weg te kunnen snijden dus er snel bij zijn is noodzakelijk!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007