Snurken

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

Onze Zora kan zo hard snurken dat ik er van verschiet dat we nog geen klachten van de buren hebben gekregen.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

speurneus carola schreef:haha das een raseigenschap van de labrador, net als op hun rug liggen slapen, let maar op dan heb je een echte :wink:
Hier ook een snurker èn een echte...
Toen mijn schoonzusje hier de eerste keer op bezoek kwam keek ze me opeens verschrikt aan en stamelde: joh, is de hond nu dood?
Maar nee hoor meneer lag gewoon heerlijk op zijn rug te slapen :lol: :lol: ik zei nadat ik uitgelachen was: tja je bent niet voor niets blond he? :twisted:
Afbeelding
©Monika
aldidajo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door aldidajo »

Hihi, hier een 8 maanden oude pup, hele bossen zaagt hij door. Het ergste is...... Wij vinden het heerlijk om te horen. Zo tevreden op zijn ruggetje in de bench en dan hele bossen doorzagen. Heerlijk! Onze vorige Lab snurkte trouwens ook, dus we zijn het wel een beetje gewend.
Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

Onze man van bijna 16 weken kan het ook al. Nog geen bossen maar wat struikgewas al regelmatig :D . Ik vind het schattig.

Ik weet nog dat toen ik thuis woonde ik vaker niet wist wie er nu snurkte m'n vader of Tjendo. Ze kunnen het allebei in ieder geval als de beste :wink:
:blondpootje: Mika (Reagis Star Trooper) 17-01-2013
Plaats reactie