Moeder en zoon
-
- Speurneus
Wat zijn ze leuk saampies, en wat is zijn neus zwart
Die van Juna was ook eerder zo zwart aan jouw banner te zien, is het normaal dat deze met de tijd minder zwart wordt bij blondjes?
Ik ben ook wel benieuwd of je verschil ziet in de band tussen moeder en zoon en de band die zij met de andere honden hebben.

Die van Juna was ook eerder zo zwart aan jouw banner te zien, is het normaal dat deze met de tijd minder zwart wordt bij blondjes?
Ik ben ook wel benieuwd of je verschil ziet in de band tussen moeder en zoon en de band die zij met de andere honden hebben.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ja die neuzen van de geeltjes worden jammergenoeg naarmate ze ouder worden wat roder/bruiner. Hoewel in de winter Juna's neus weer tegen zwart aan zit meestal. Dat vind ik een nadeel want ik vind het zelf niet zo mooi die rode clownsneuzenRoos schreef:Wat zijn ze leuk saampies, en wat is zijn neus zwart![]()

De band tussen Juna en Cial is inderdaad anders dan bijvoorbeeld Cial met Nemo of Fust. Nemo en Fust zijn echt de opvoedtantes, waar Juna veel dingen "wel best" vindt. Toch is er een wezenlijk verschil: als Fust gromt, wil Cial nog wel eens kijken wanneer hij dan echt een pak op zijn broek krijgt

@AnP; joh, al zag hij eruit als een mislukte weimaraner, mij een biet. Ik ben dr blij mee

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
Heerlijk die kontjes. Van zijn koppie word je helemaal blij, wat een guitige blik. Grappig die foto waar Juna zo braaf serieus zit te kijken en waar bij Cial echt kijkt of hij overal de lol van inziet. Dat hij vol energie zit zie je wel aan die racefoto.

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Ik ookLars en Daniëlle schreef:Wilde ik net zeggen, die orenNienke & Foofer schreef:Hihi, die oren!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi stel!

En ik kan niet geloven dat hij al zoooo groot is! Waar is die kleine hummel gebleven

-
- Speurneus