Kay schreef:Zijn de labjes op zaterdag of zondag ??
Hoop Castro eindelijk eens irl te zien, daar ben ik erg benieuwd naar
Labjes zijn op zaterdag, ring 13. Kom je ook? Wil jouw mannen ook heel graag zien uh natuurlijk niet alleen je mannen wil jou natuurlijk ook graag leren kennen
Haha natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de baasjes van Castro
De kans dat de mannen meekomen is niet heel groot, want die gaan s'ochtends veel liever met de baas mee naar het bos dan rondlopen op een show
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Lars en Daniëlle schreef:
Labjes zijn op zaterdag, ring 13. Kom je ook? Wil jouw mannen ook heel graag zien uh natuurlijk niet alleen je mannen wil jou natuurlijk ook graag leren kennen
oops, das goed dat ik het weet want ik had er rustig op zondag gestaan
kunnen we zondag gaan wandelen. Tenzij we terug moeten komen met onze showkampioen natuurlijk
Nahhhh, ik heb het gevoel dat ze het zondag heel goed zonder mij kunnen LOLOL ik ga liever wandelen
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Wij komen helaas niet, Dus een absent bij de jeugdklasse
Er heerst hier een kennelhoest, dus heb ik besloten om thuis te blijven en geen besmettingshaard aan te wakkeren bij de honden op de show.
Wens jullie allen die gaan heel veel succes en hoop op goede resultaten.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Marcail schreef:Wij komen helaas niet, Dus een absent bij de jeugdklasse
Er heerst hier een kennelhoest, dus heb ik besloten om thuis te blijven en geen besmettingshaard aan te wakkeren bij de honden op de show.
Wens jullie allen die gaan heel veel succes en hoop op goede resultaten.
ik vind het super dat je thuisblijft dat zouden meer fokkers moeten doen en dan spreek ik niet van alleen de labradorfokkers!!
heel veel sterkte met je hondjes en dat de kennelhoest maar snel weer weg is meis!!!