Wat een dag weer

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Kan me dat 'struisvogelgedrag' best een beetje indenken hoor. Je denkt toch weer van 'daar gaan we weer'... :(

Maar dus aan de ene kant heel positief dat er niks ergs uitkwam, aan de andere kant inderdaad frustrerend dat jullie nu nog niet goed weten waar het nou vandaan komt. Konden ze maar praten! :)

Veel sterkte voor Bob, hopelijk helpt de metacam hem om er echt volledig vanaf te komen.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Zojuist gebeld door de orthopeed. Officiele uitslag:

Pols helemaal schoon, schouder heel licht artrose maar niets noemenswaardig. Elleboog boven spaakbeen heel licht artrose, maar ook niet interessant en ergens een scheurtje in (moeilijke naam) in de elleboog. Dat zou evt het mank opstaan kunnen veroorzaken, maar de conclusie zojuist aan de telefoon was eigenlijk hetzelfde als gisteren maar dan veel gedetailleerder. Het is allemaal zo minimaal, dat het het kan veroorzaken, maar hij tegelijkertijd zegt dat 85% van de labrador ellebogen er zo uitzien. Hij verzekerde me dat de ellebogen van Bob niet eens in de buurt kwamen van de staat van de ellebogen van James toen en een operatie echt het laatste redmiddel zou zijn en we daar nog lang niet aan moeten denken. Dus actieplan blijft hetzelfde...

Rot ellebogen...
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Jeetje Tosca, lees het nu pas ....
Het is ook wat hé, met die rotpoten :( Snap dat je gevoel van James helemaal terugkomt, maar zoals Kris ook al zei "Bob is James niet"

Hoop dat jullie er snel achter komen wat het is, en dat je eindelijk lekker volop kan genieten zonder in de stress te zitten over die poten :groteknuffel:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

bah bah, wat rot weer! Sterkte Tos!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

[quote="roef"]pfff wat heftig Tosca ! :(
zou een osteopaat niks zijn? Erwin Geitenbeek?(Fido op barfplaats :wink: )

daar dacht ik ook aan. Ik heb er geen verstand van maar wie weet.
Verveelend om dat mee te maken maar gelukkig had je een lieve vriendin aan je zij die je ondersteunde. That's what vriends are for.

knuffel voor jullie
Afbeelding

bedankt Sharon !
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ook ik lees het nu pas... Een dag met dubbele gevoelens dus :( Wel fijn dat er niks schokkends is uitgekomen. Hopelijk voelt Bobje zich snel weer beter :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie