Bij de Lotgering wil ik ook met 400 gram beginnen en dan ga ik haar gewoon regelmatig wegen. Mocht ze toch aankomen, dan zak ik naar 380 ofzo. Tot ze op gewicht blijft.
Ze heeft dus maar heel weinig nodig. Ze weegt ook maar 24 kilo.
Een kleine dame

Goed te lezen dat er best veel tevreden Lotgering voerders zijn.Katootje schreef:Hier ook goede ervaringen met Lotgering.
Nora (woont sinds januari bij ons) kreeg dat bij haar vorige baasjes.
Ik heb het later zelf ook eens besteld maar hier in de buurt is het moeilijk te krijgen.
Nora, Kato én Zoef doen het goed op Lotgering.
Van Kivo kwam Kato zienderogen aan, zelfs als ik haar maar 350 gram gaf.
Van de Lotgering krijgt Nora ruim 500 gram per dag, Kato 400 gram en Zoef 200 gram.
Ontlasting zag er bij alle 3 prima uit en Nora verhaart aanzienlijk minder dan bij sommige andere merken.
Zodra er weer een verkooppunt van Lotgering in de buurt komt, stap ik daar weer op over. Nu krijgen ze Lupa en Ropa. (ook prima spul).

Als ik me niet vergis, bezorgen ze niet in België, of de verzendkosten waren heel hoog. Ik weet het niet meer precies. Maar binnenkort komt er waarschijnlijk een nieuw verkooppunt, iemand die ik ken dus dat is helemaal ideaal..lekker samen wandelen en daarna met een krat vol lekkers naar huis.Roxy11 schreef:Goed te lezen dat er best veel tevreden Lotgering voerders zijn.Katootje schreef:Hier ook goede ervaringen met Lotgering.
Nora (woont sinds januari bij ons) kreeg dat bij haar vorige baasjes.
Ik heb het later zelf ook eens besteld maar hier in de buurt is het moeilijk te krijgen.
Nora, Kato én Zoef doen het goed op Lotgering.
Van Kivo kwam Kato zienderogen aan, zelfs als ik haar maar 350 gram gaf.
Van de Lotgering krijgt Nora ruim 500 gram per dag, Kato 400 gram en Zoef 200 gram.
Ontlasting zag er bij alle 3 prima uit en Nora verhaart aanzienlijk minder dan bij sommige andere merken.
Zodra er weer een verkooppunt van Lotgering in de buurt komt, stap ik daar weer op over. Nu krijgen ze Lupa en Ropa. (ook prima spul).
Maar je zou de Lotgering toch ook thuis kunnen laten bezorgen? Dat ga ik ook doen en zelfs met die 10 euro bezorgkosten ben ik dan nog veel goedkoper uit dan de meeste andere merken.