Slecht door het haar heen komen.

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

DestinY schreef:Oke! Bedankt voor jullie reacties, ik zal sowieso mijn DA even benaderen en zeker te weten Seniorbrok gaan voeren! Bedankt allemaal!
als je een seniorenbrok geeft van het zelfde merk hoef je niet te mengen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

HennyH schreef: Hopelijk weten ze nu meer en kunnen ze met een leverpunctie kijken of Destiny haar lever nog voldoende werkt.
Dat klinkt vrij heftig een lever punctie omdat een hond langer doet over verharen.

Hoelang is je hond nu bezig met verharen?
Soms duurt het gewoon een keer wat langer, zonder dat hier een oorzaak voor is, als het oude haar er dan uit is, glimmen ze al snel weer.
Heb je een furminator?
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

roelien schreef:
HennyH schreef: Hopelijk weten ze nu meer en kunnen ze met een leverpunctie kijken of Destiny haar lever nog voldoende werkt.
Dat klinkt vrij heftig een lever punctie omdat een hond langer doet over verharen.
Even voor de duidelijkheid. Zero verloor zijn oude vacht maar kreeg er dus geen nieuw haar voor terug. Hij had nog maar een heel dun laagje haar met hier en daar kale plekken.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door becky0o01201 »

Hopen op snel resultaat :)
Hou ons op de hoogte als je wil :wink:
DestinY
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door DestinY »

Hi! Ik heb nu senior brok voor haar, van hetzelfde merk als de gewone brokken die ik haar gaf van Royal Canin. Nu krijgt ze Medium Adult +7. De DA vindt dat ik dit eerst moet proberen en dan kan er altijd nog een leverpunctie gedaan worden. Ik vind dat hij opzich wel een punt heeft, ik kan best even aankijken hoe dit voer op haar aanslaat. Het is slechts de vacht die er langer over doet om te verharen, er komt wel haar voor terug en haar gedrag is verder niet veranderd. Als dit voer nou voor de vacht niets doet of het duurt me nog te lang dan doe ik het alsnog.

Bedankt voor al jullie reacties! :)
HennyH
Speurneus
Speurneus

DestinY schreef:Hi! Ik heb nu senior brok voor haar, van hetzelfde merk als de gewone brokken die ik haar gaf van Royal Canin. Nu krijgt ze Medium Adult +7. De DA vindt dat ik dit eerst moet proberen en dan kan er altijd nog een leverpunctie gedaan worden. Ik vind dat hij opzich wel een punt heeft, ik kan best even aankijken hoe dit voer op haar aanslaat. Het is slechts de vacht die er langer over doet om te verharen, er komt wel haar voor terug en haar gedrag is verder niet veranderd. Als dit voer nou voor de vacht niets doet of het duurt me nog te lang dan doe ik het alsnog.

Bedankt voor al jullie reacties! :)
Hopelijk slaat het voer aan en glimt Destiny binnenkort als tevoren. Zoniet dan weet je in elk geval waar je het verder zou kunnen zoeken.
Afbeelding
DestinY
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door DestinY »

Nog maar 10 dagen geleden dat ik gestart ben met het Senioren voer en merk direct aan haar vachtje al verandering/verbetering. Ze is nu bijna door haar rui heen en minder dof, ze glanst nog niet zoals van te voren, maar dat is logisch na nog maar 10 dagen, toch ben ik enorm blij met de reacties en fijne tips die ik hier gekregen heb! Iedereen bedankt voor de reacties en tips en ik houd ook zeker te weten de leverpunctie open als optie!!

Liefs, Liedeke & Destiny!
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Fijn!!
HennyH
Speurneus
Speurneus

DestinY schreef:Nog maar 10 dagen geleden dat ik gestart ben met het Senioren voer en merk direct aan haar vachtje al verandering/verbetering. Ze is nu bijna door haar rui heen en minder dof, ze glanst nog niet zoals van te voren, maar dat is logisch na nog maar 10 dagen, toch ben ik enorm blij met de reacties en fijne tips die ik hier gekregen heb! Iedereen bedankt voor de reacties en tips en ik houd ook zeker te weten de leverpunctie open als optie!!

Liefs, Liedeke & Destiny!
Ik hoop van harte dat het seniorenvoer de oplossing is en dat Destiny geen leverproblemen heeft!
Afbeelding
Plaats reactie