ik word er zooo moe van!!!!
- roostrixliz
- Snuffelneus
Ja hoor, onze Gijs was al bijna een jaar gecastreerd toen Roos loops werd en sprong er elke morgen op als ik even niet in de buurt was en vergat ze apart te zetten. Hij bleef ook gekoppeld staan, misschien ligt dat aan de teef?, alleen niet zo heel lang ( 5-10 min.).
groetjes Roos (Labrador), Trixie (Mopshond), Lizzy (Mopshond), Loewie (Mopshond), Bobbie (Cavalier King Charles)
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
Wat heb je toch een ontzettend domme hondenbaasjes. Dit is toch vragen om problemen om je loopse hond los te laten lopen. En dan die andere die z'n hond een pak rammel geeft terwijl het beestje rugpijn heeft. Moeten ze eens lekker bij dat baasje zelf doen.
Kan hier ook zo kwaad om worden. Waarom denken mensen niet normaal na.....
Kan hier ook zo kwaad om worden. Waarom denken mensen niet normaal na.....
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
-
- Hele grote hondenneus
nou hoe vind je dit dan: ik heb een parkeerpas voor het strand voor de hele winter (22.50) ik kom aan bij het strand ,staan er 3 autos nog VOOR de slagbomen (dus illegaal,lekker goedkoop) maar ok.
We rijen verder ,lopen daar 3 van die enge honden staffords of hoe heten die beesten los. reuen,ook nog.
Ik ,vanuit de auto : zeg kunnen zij wel samen met andere honden? nee,hoor deze gaan meteen voor de kill! zegt de trotse eigenaar
nou dan laat ik Co dus maar in de auto en rijd weer huiswaarts ,terwijl ik hier de enige betalende klant ben!
We rijen verder ,lopen daar 3 van die enge honden staffords of hoe heten die beesten los. reuen,ook nog.
Ik ,vanuit de auto : zeg kunnen zij wel samen met andere honden? nee,hoor deze gaan meteen voor de kill! zegt de trotse eigenaar

nou dan laat ik Co dus maar in de auto en rijd weer huiswaarts ,terwijl ik hier de enige betalende klant ben!

Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005

-
- Speurneus
Niet te geloven. Wat een enge mensen zijn er toch op de wereld.Wil enCo schreef:nou hoe vind je dit dan: ik heb een parkeerpas voor het strand voor de hele winter (22.50) ik kom aan bij het strand ,staan er 3 autos nog VOOR de slagbomen (dus illegaal,lekker goedkoop) maar ok.
Ik ,vanuit de auto : zeg kunnen zij wel samen met andere honden? nee,hoor deze gaan meteen voor de kill! zegt de trotse eigenaar![]()
-
- Kleine hondenneus
Van zulke mensen gaan mijn haren recht overeind staan! Wij hebben zelf ook een stafford in huis en het is zo'n lieverd. Maar dat terzijde, als je honden hebt die niet met andere honden om kunnen gaan hou je die gewoon vast. Punt.Wil enCo schreef:We rijen verder ,lopen daar 3 van die enge honden staffords of hoe heten die beesten los. reuen,ook nog.
Ik ,vanuit de auto : zeg kunnen zij wel samen met andere honden? nee,hoor deze gaan meteen voor de kill! zegt de trotse eigenaar![]()
Wij woonden hiervoor vlak bij het strand en gingen dus vaak met Bowie lekker daar wandelen. Dat strand is erg breed, wij liepen aan de waterlijn en een stukje verderop liep langs de duinenrij een vrouw met 2 duitse herders, aan de lijn. Wij hebben daarom Bowie ook aangelijnd om te voorkomen dat hij er heel enthousiast op af zou gaan. We lopen ongeveer gelijk (met dus een meter of 30 strand ertussen) en toen dacht de mevrouw "goh ik zal mijn honden eens los gooien" en dus kwamen er met een noodgang die 2 herders op Bowie af. Die kon geen kant op, want die hadden we natuurlijk net aangelijnd... Komt dat mens gillend en tierend onze kant oprennen!

Groetjes Annemarie

-
- Snuffelneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Dat is echt stom zeg van die 'dames'.. Lachen dat je Roef ff zijn droogwipding liet doen
nou had je waarschijnlijk geen keus omdat je druk bezig was het 'echte gevaar' Hidde bij je te houden, wat ik trouwens ook bijzonder knap vind dat je dat gelukt is 

Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)