Bij Toos van Hondenschool Geordi. Trainen daar al vanaf de puppencursus met heel veel plezier.
We hebben inmiddels alweer een paar lessen van de vervolgcursus (GGB) achter de rug. Het herexamen voor SHH staat gepland op 19 juni en dan komt het helemaal goed
Leuk!! Wij zitten bij KC de Hofstad, ook met veel plezier! Er traint bij ons iemand met een lab die ook Castro heet, maar wilde niet zo vragen of jij dat was.
Bij Toos van Hondenschool Geordi. Trainen daar al vanaf de puppencursus met heel veel plezier.
We hebben inmiddels alweer een paar lessen van de vervolgcursus (GGB) achter de rug. Het herexamen voor SHH staat gepland op 19 juni en dan komt het helemaal goed
Leuk!! Wij zitten bij KC de Hofstad, ook met veel plezier! Er traint bij ons iemand met een lab die ook Castro heet, maar wilde niet zo vragen of jij dat was.
Echt?? en ik maar denken dat we een unieke naam hebben gekozen.... en dan ook bij een Lab dat is wel heel toevallig zeg.
sam schreef:Darwin en ik moeten ook examen doen de 19e. Ik kan ws ook op een onvoldoende rekenen als Toos met Neelix langs loopt.
Darwin vindt ze allebei GEWELDIG
Wat leuk dan zitten we in dezelfde groep, op welke dag trainen jullie?
Ja Neelix én Toos, kan je het nog moeilijker maken?
Maar terwijl onze Truffel met de tweede cursus aan de slag was, stonden zijn oren recht overeind bij het horen van de stem van Madeleine van de puppycursus, die op een andere deel van het terrein les gaf...............
Neelix is inderdaad een hele grote verleiding.
Volgende keer halen jullie het gewoon. Als je maar plezier hebt met je kanjer, daar gaat het om. Het gaat zeker een keer lukken.