Weer een weekje verder

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Voor de liefhebbers... ik zet regelmatig nieuwe foto´s op mijn site. Dus wie de puppy´s wil zien, moet daar even kijken.
Ik vind het zo´n gedoe met Photobucket tegenwoordig. Laatst had ik een paar leuke foto´s verkleind op Photobucket en kwamen ze (bij het proberen) toch steeds groot hier op het forum. Na een half uur steeds maar weer verkleinen en uploaden, heb ik het opgegeven, zonde van mijn tijd :mad:

Enne.. de puppytrog is alweer verleden tijd hoor, evenals de werpkist. Ze zitten nu in het rennetje, zijn al buiten geweest en eten uit bakjes :D

Hanneke
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Laboriginals schreef:Voor de liefhebbers... ik zet regelmatig nieuwe foto´s op mijn site. Dus wie de puppy´s wil zien, moet daar even kijken.
Ik vind het zo´n gedoe met Photobucket tegenwoordig. Laatst had ik een paar leuke foto´s verkleind op Photobucket en kwamen ze (bij het proberen) toch steeds groot hier op het forum. Na een half uur steeds maar weer verkleinen en uploaden, heb ik het opgegeven, zonde van mijn tijd :mad:

Enne.. de puppytrog is alweer verleden tijd hoor, evenals de werpkist. Ze zitten nu in het rennetje, zijn al buiten geweest en eten uit bakjes :D

Hanneke
ondertussen kan je de foto's bij photobucket gewoon weer verkleinen bij het uploaden :) maar ik ga nu ff naar je site zoeven!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ik heb gisteren een erg makkelijke site gevonden Hanneke, zelfs deze digibeet kan het daarmee. Ik had ook ruzie met de nieuwe photobucket namelijk :?
Hier is de link: http://nl.picturepush.com/upa" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat een dotjes :verliefd1:
Plaats reactie