Straks kijken bij de pups
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

toen wij eenmaal wisten dat het donkergroene lintje van ons werd, deden we niets anders dan alleen maar blik op oneindig op donkergroen! "aahhhhh, ze krijgen eten, waar is het donkergroene lintje?" en "aaahhhh, ze spelen op het balkon, ik zie het donkergroene lintje niet. O jawel, onder de poot van het blauwe lintje". 
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
Cissy
- Middelgrote hondenneus

Oja zal ik straks ook hebben , alleen nu op vakantie en de webcame kan ik helaas niet volgen dus datums wel naar maar wie weet lukt het late deze week nog . En inderdaad afwachten welk bandje het gaat worden .. Hoe is het gegaan met jullie Indy ?? Met kiezen enz ??nicole schreef:toen wij eenmaal wisten dat het donkergroene lintje van ons werd, deden we niets anders dan alleen maar blik op oneindig op donkergroen! "aahhhhh, ze krijgen eten, waar is het donkergroene lintje?" en "aaahhhh, ze spelen op het balkon, ik zie het donkergroene lintje niet. O jawel, onder de poot van het blauwe lintje".
each day is a gift
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

zonder dat we het van elkaar wisten zaten mijn man en ik allebei steeds het groene lintje in de gaten te houden. Die vonden we allebei, zonder dat we dat hadden uitgesproken, de grappigste van het stel; hij lag steevast op zn rug met zn pootjes in de lucht, hij zat als laatste de bak uit te likken, eigenlijk liep hij steeds als wij keken net overal een stap achteraan. En dat vonden wij zo aandoenlijk. Het blijft natuurlijk een keuze gebaseerd op niets anders dan 'de schattigheidsfactor'. Toen eenmaal bleek dat we allebei steeds naar dezelfde zaten te gluren, hebben we dit ook aan Lien laten weten. Toen het eenmaal zo ver was dat er keuzes gemaakt werden, zag zij geen enkel bezwaar om 'het groene bandje' aan ons toe te wijzen!
Maar nogmaals, onze keuze was werkelijk op geen enkel feit of argument gebaseerd behalve dan de schattigheid hahaha! Het had dus uiteindelijk ook elke willekeurige andere pup uit het nest kunnen zijn geweest.
Maar nogmaals, onze keuze was werkelijk op geen enkel feit of argument gebaseerd behalve dan de schattigheid hahaha! Het had dus uiteindelijk ook elke willekeurige andere pup uit het nest kunnen zijn geweest.
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
Cissy
- Middelgrote hondenneus

Herkenbaar heb ik met het licht blauwe bandje overal tegen aan liggen , zij kop overal op, pootjes inderdaad omhoog en lekker dribbelen nu nog ,, hij heeft iets koddigs .. We moeten nog even 11 dagen wachten ...nicole schreef:zonder dat we het van elkaar wisten zaten mijn man en ik allebei steeds het groene lintje in de gaten te houden. Die vonden we allebei, zonder dat we dat hadden uitgesproken, de grappigste van het stel; hij lag steevast op zn rug met zn pootjes in de lucht, hij zat als laatste de bak uit te likken, eigenlijk liep hij steeds als wij keken net overal een stap achteraan. En dat vonden wij zo aandoenlijk. Het blijft natuurlijk een keuze gebaseerd op niets anders dan 'de schattigheidsfactor'. Toen eenmaal bleek dat we allebei steeds naar dezelfde zaten te gluren, hebben we dit ook aan Lien laten weten. Toen het eenmaal zo ver was dat er keuzes gemaakt werden, zag zij geen enkel bezwaar om 'het groene bandje' aan ons toe te wijzen!
each day is a gift
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: