Wie kan mij op weg helpen.....
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
@rimanime, sorry meis, nope!
Als ik Els advies lees dan vind ik dit wel een heel goed advies. Komt overeen met het advies wat wij destijds ook van onze eigen dierenarts hebben gekregen als het niet had geholpen om Bo zoveel als mogelijk uit met alg vervuild water te houden. Zeker in Coopers geval, waarin de oorzaak niet geheel bekend is, zou ik dit zeker in overweging nemen.
Maar zover ik heb onthouden voer jij al vers of kvv?? Toch?
Sterkte meid, 2 labjes met allergie is niet niets!!! Niets erger dan je beestje te zien lijden.
Als ik Els advies lees dan vind ik dit wel een heel goed advies. Komt overeen met het advies wat wij destijds ook van onze eigen dierenarts hebben gekregen als het niet had geholpen om Bo zoveel als mogelijk uit met alg vervuild water te houden. Zeker in Coopers geval, waarin de oorzaak niet geheel bekend is, zou ik dit zeker in overweging nemen.
Maar zover ik heb onthouden voer jij al vers of kvv?? Toch?
Sterkte meid, 2 labjes met allergie is niet niets!!! Niets erger dan je beestje te zien lijden.
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
Roos
Hier ook geen antwoord helaas Rinske, maar jeetje wat een ellende voor jullie
Ik denk dat ik ook naar Tannetje zou gaan met het hele verhaal onder mijn arm, zij ziet natuurlijk wel heel veel van dit soort problemen en zij is ook nog eens lid van BP waar zij ook wel veel ziet. Ik denk dat je bij haar de meeste kans maakt om er achter te komen wat het nu precies is, als daar achter valt te komen tenminste.
Fijn dat Cooper er geen last van heeft, voor jullie een dikke knuffel
Fijn dat Cooper er geen last van heeft, voor jullie een dikke knuffel
-
sharon66057
- Speurneus

-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Ja, maar dat is het niet. Het is wel degelijk een allergie. Ontsteking aan bindweefsel. Heb inmiddels contact gehad met zijn vorige DA. Deze kent Cooper alleen van de jaarlijkse entingen. Enfin.....binnenkort ga ik met hem naar de dermatoloog.sbientje schreef:plekjes op die plaatsen zie je wel vaker, volgens mij, maar dan meer kaal, en meestal wat eeltig. Ligt Cooper veel op de stenen/harde vloer?
Ik bedenk me wel Sabine dat het misschien in het schoonmaakmiddel zit, waar ik vloer mee doe. Dit is gelukkig heel eenvoudig om te veranderen en ga ik gelijk doen.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

Net terug van da...de bulten komen weer snel en in alle hevigheid opzetten. Nu ook weer rondom zijn lip. Eerst de ontstekingen weer terugdringen met een AB. Na onze vakantie gaan we ermee aan d lag. Gek genoeg heeft hij weinig tot geen jeuk, maar zelfs zijn ballen zijn rood
heeft hij ontstoken ogen en loopt hij nog steeds te flapperen met zijn oren. Hoezo allergie 

-
Roos
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

aan mij heb je ook niks,ik dacht alleen opeens aan een topic over het middel vanish waar mensen hun tapijt mee hadden gereinigd.Die hond lag altijd graag op het tapijt en kreeg kort daarna ook zulke verschijnselen.
kan het bewuste topic niet meer vinden,het kan ook best op hondenforum zijn geweest of op barfplaats.
het ging over het"roze wonderflesje"want ze mocht geen naam noemen.
wel sterkte ermee,balen zeg!
kan het bewuste topic niet meer vinden,het kan ook best op hondenforum zijn geweest of op barfplaats.
het ging over het"roze wonderflesje"want ze mocht geen naam noemen.
wel sterkte ermee,balen zeg!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
rimanime
- Speurneus

Roos al sla je me dood.....heb er geen verklaring voor.Roos schreef:Raar dan dat de da van de vorige eigenaar dit helemaal niet herkent he?

-
roef
- Speurneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Bah, wat is dat balen. Hopelijk komen jullie er snel achter wat het is.
Ik zou toch ook gokken op een contactallergie. Zeker als zijn vroegere dierenarts het niet herkent, lijkt het haast dat het een allergeen is dat niet in zijn vorige huis aanwezig was, maar wel bij jullie. En dat het iets is, waar hij op ligt, gezien de contactplaatsen.
Hebben jullie misschien andere huisdieren waar hij allergisch voor kan zijn?
Veel sterkte i.i.g.
Hanneke
Ik zou toch ook gokken op een contactallergie. Zeker als zijn vroegere dierenarts het niet herkent, lijkt het haast dat het een allergeen is dat niet in zijn vorige huis aanwezig was, maar wel bij jullie. En dat het iets is, waar hij op ligt, gezien de contactplaatsen.
Hebben jullie misschien andere huisdieren waar hij allergisch voor kan zijn?
Veel sterkte i.i.g.
Hanneke