gaan slapen...

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
sita13
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door sita13 »

Gisteren het boekje binnen gekregen.en gelijk gaan lezen...en wauw!! Een super boek.lekker makkelijk te lezen en het belangrijkste!..... Het werkt echt!!!!!!!! Vanacht om 12 uur naar bed. Mijn vriend kwam om 2.30 thuis..haar laten plassen en ze heeft tot 6 geslapen...... Wauw....en de bench nog droog........ Zelf ook weer beetje bij geslapen....haha..
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Idd, het wordt een veilige haven voor Sita, bij ons is het zo dat meneer en mevrouw de boel nog wel eens willen omdraaien, gaat Noah erin terwijl Bruce op de kussen van Noah ligt, uiteindelijk zul je zien dat je het goed aanpakt!!!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Belle91
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Belle91 »

Super dat Sita het zo goed heeft gedaan vannacht!

Rebbel ging afgelopen nacht om 12 uur zijn bench in, en om 7 uur ging hij piepen. Ik heb de deuren open, zodat ik het boven kan horen. Dus snel naar buiten gedaan, ging super!
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Het heeft bij mij twee weken geduurd voordat Taico in de bench ging slapen, daarvoor zat hij al wel regelmatig in de bench overdags maar na twee weken dus hele nachten. Het duurt dus echt even voordat ze er aan gewend zijn.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door -Marianne »

Bij de benchtraining hebben wij voor de "zachte" methode gekozen. De eerste nacht hebben we haar in de bench gelegd met het deurtje open en heb ik naast de bench geslapen. Ze kwam er regelmatig uit, ofwel om een plasje te doen ofwel om bij mij te liggen. Haar daarna telkens meteen weer in de bench gelegd en dat volgehouden. De tweede nacht legden we haar weer in de bench en deden we het deurtje een stukje dicht. Er werd deze keer op de gang geslapen, met de deur open. Ze kwam weer regelmatig naar je toe, maar het ging al beter dan de eerste nacht. De derde nacht was hetzelfde als de tweede nacht, en volgens mij sliepen wij vanaf de vierde nacht gewoon weer boven en sliep Balou in een dichte bench, we gingen er enkel af en toe nog uit om haar een plasje te laten doen. Verder legden we de eerste dagen overdag ook regelmatig een hondenkoekje of speeltje in de bench, zodat Balou positieve associaties kreeg met de bench.
Dit is allemaal prima verlopen en nu vindt ze de bench een heerlijke plek. :)

Er zijn inderdaad ook mensen die de pup in de bench zetten en het geblaf en gejank negeren. Dit hadden wij de eerste middag ook geprobeerd om haar aan de bench te laten wennen, maar dat was absoluut niet de manier voor ons. De manier waarop wij het gedaan hebben, vind ik persoonlijk veel prettiger.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

-Marianne schreef:Bij de benchtraining hebben wij voor de "zachte" methode gekozen. De eerste nacht hebben we haar in de bench gelegd met het deurtje open en heb ik naast de bench geslapen. Ze kwam er regelmatig uit, ofwel om een plasje te doen ofwel om bij mij te liggen. Haar daarna telkens meteen weer in de bench gelegd en dat volgehouden. De tweede nacht legden we haar weer in de bench en deden we het deurtje een stukje dicht. Er werd deze keer op de gang geslapen, met de deur open. Ze kwam weer regelmatig naar je toe, maar het ging al beter dan de eerste nacht. De derde nacht was hetzelfde als de tweede nacht, en volgens mij sliepen wij vanaf de vierde nacht gewoon weer boven en sliep Balou in een dichte bench, we gingen er enkel af en toe nog uit om haar een plasje te laten doen. Verder legden we de eerste dagen overdag ook regelmatig een hondenkoekje of speeltje in de bench, zodat Balou positieve associaties kreeg met de bench.
Dit is allemaal prima verlopen en nu vindt ze de bench een heerlijke plek. :)

Er zijn inderdaad ook mensen die de pup in de bench zetten en het geblaf en gejank negeren. Dit hadden wij de eerste middag ook geprobeerd om haar aan de bench te laten wennen, maar dat was absoluut niet de manier voor ons. De manier waarop wij het gedaan hebben, vind ik persoonlijk veel prettiger.
Helemaal mee eens!

Die mensen die "de harde methode" gebruiken en de pup gewoon laten janken en piepen, sorry maar daar kan ik geen begrip voor opbrengen.
Het is een baby die bij zijn moeder en broertjes/zusjes is weggehaald, zomaar naar een totaal nieuwe omgeving. Zo'n beestje heeft warmte en liefde nodig en niet de harde methode :?
sita13
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door sita13 »

Hoi..

het slapen s nachts gaat echt super... zonder gepiep slaapt ze tot 7.30 volgende dag. Helaas is de bench s ochtends nog wel nat... maar hup kleedje in was en weg is het weer...
ook het alleen laten overdag gaat uitstekend. 2 min laat ze zich horen en daarna is ze stil!!
We zijn zo trots op haar....... ze doet het geweldig!!♥♥
Belle91
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Belle91 »

Super van sita!

We hebben bij Rebbel afgelopen nacht voor het eerst de krant uit zijn bench gelaten. Hij had alleen de tweede nacht dat hij hier was iets in zijn bench gedaan snachts en daarna nooit meer. Dus vannacht er maar uit gehouden die krant en dat ging ook goed :D

Fijn he als ze lekker doorslapen!
Plaats reactie