herplaatser

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat ik wel jammer vind, is dat er na alle adviezen en meningen die gegeven zijn door forummembers via dit topic en via pb er totaal geen reactie meer komt van de topic starter. Ja via pb, maar waarom niet in dit topic gezien dit alleen maar leerzaam kan zijn voor iedereen......
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Kay schreef:Wat ik wel jammer vind, is dat er na alle adviezen en meningen die gegeven zijn door forummembers via dit topic en via pb er totaal geen reactie meer komt van de topic starter. Ja via pb, maar waarom niet in dit topic gezien dit alleen maar leerzaam kan zijn voor iedereen......
Precies! Als je B niet wilt vertellen kun je A beter ook niet neerzetten, dat stiekeme gedoe, blegh :kots:
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tammie »

Ik heb helemaal geen reactie meer ontvangen op pb nadat ik heb geadviseerd wel goed te luisteren naar de mensen die persoonlijke ervaring met ED.
Ik zelf vermoed dat ze er ondanks waarschuwingen voor gaat.
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Al zouden ze er voor gaan, prima.
Ik vind het alleen jammer dat mensen de tijd nemen om dingen uit te leggen en vervolgens 0,0 reactie meer krijgen.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Moet me even iets van het hart , net als ik hier boven al meer lees..

Waarom vragen stellen ook naar mij in een pb en geen enkele reactie terug .

Heb verteld wat er met onze lotje is gebeurt en , ga dit niet à publiek herhalen want was voor ons een letterlijke zwarte bladzij wbt fokker en herplaatsing ..

Mooie verhalen maar in praktijk was te heel want anders .. Maar goed ..

Lotje was een lieverd maar werd helaas maar 2,5 jaar en had net als ik kanker ..
Had haar voor geen goud ter wereld willen missen ..

Ik vind erg als iedereen zijn of haar best doet hun ervaring , mening enz hier neer te zetten en dan laat je vervolgens niets meer horen ...

Niemand valt iemand aan welke keuze je maakt .. Dat bepaal je zelf...

Helaas ik reageer niet meer zo snel op "" nieuwe mensen "" :oops:
each day is a gift
moonroosje

Ongelezen bericht door moonroosje »

Hoi Allemaal,

Sorry dat ik niets heb laten horen. Met de meeste mensen heb ik via privé bericht contact gehouden. Ik voel mij er niet prettig bij als ik mijn hele privé situatie en de situatie van de fokker op de forum zet. Ook uit respect voor de fokker. Daarbij kreeg ik van iemand een privebericht dat ik niet maar zo alles op de forum moet zeggen en hier alert op moet zijn.

Ik heb zeker jullie adviezen meegenomen in mijn besluit. Ik heb er veel aan gehad en nu nog steeds!

Ik heb even niets laten horen ook omdat ik het zelf even moest laten bezinken. Mijn gevoel raakte in de war van al die meningen en adviezen van mensen. Ik trek mij dat erg aan en ik vond het ook belangrijk om even bij mezelf ten rade te gaan wat ik nou eigenlijk echt voelde en dacht.

Ik heb veel overlegd met familie en na zitten denken over de hond. We hadden zeker een klik en we zijn helemaal verliefd!!! Hij is zoo leuk en is super mooi! We willen eerst even overleggen met de orthopeed van hem en mijn dierenarts. We willen weten hoe de revalidatie zal verlopen en hoe de prognose enz.

Groetjes
moonroosje

Wat ik raar vind is dat ik gisteren Cissy, Roos, Tammie, Kay nog een privebericht gestuurd heb. Is dat niet aangekomen?
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

ik heb na gister avond 18 uur geen pb meer gehad ..

sterkte met de beslissing nemen
each day is a gift
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik heb gister ook geen pb gehad

Wat ik me afvraag, hij is nog niet geholpen toch ?
Want een orthopeed kan nu nog geen prognose geven (eigenlijk is dat in mijn idee bij elke hond anders, ook met oog op de revalidatie... Dat kan geen enkele orthopeed bij voorbaat garanderen)

Maar ook ik wens je veel succes met je beslissing

NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

Ook ik heb een tijdje geleden geen reactie gehad op mijn pb met een tip voor een herplaatser. Snap dat het veel is allemaal maar een reactie is dan misschien toch wel sympatiek. :oops: In ieder geval veel succes met je beslissing!
Roos

Bij mij is hij wel aangekomen, maar aangezien ik jou in een eerdere pb uit heb gelegd dat ik het een onsymphatieke manier van communiceren vind heb ik op de tweede maar geen antwoord meer gegeven. En wat je nu krijgt is dat mensen na het lezen van zoveel pb verkeer er zelf dingen bij gaan verzinnen. En ik weet niet of dat in dit geval wel zo handig is.

Maar veel succes bij de keuze die je gaat maken!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik begrijp heel goed dat je niet alle ins en outs op een openbaar forum wilt zetten, zeker niet als je nog geen beslissing hebt genomen. De betreffende fokker zit niet op dit forum.
Ik wens je veel succes met je beslissing al denk ik dat je die in je hart al hebt genomen. :)

@ Cissy: de reactie: Helaas ik reageer niet meer zo snel op "" nieuwe mensen "" elders in het topic vind ik erg kinderachtig, zo scheer je wel iedereen over 1 kam en misschien heeft TO zo zijn/ haar redenen om even niet te reageren, maar om eerst even na te denken wat je op een openbaar forum zet en wat niet.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Roos

Maar kinderachtig of niet, dat is wel iets wat gaat gebeuren he Els? Actie= reactie bij de meeste mensen :wink:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Roos schreef:Maar kinderachtig of niet, dat is wel iets wat gaat gebeuren he Els? Actie= reactie bij de meeste mensen :wink:
Dan kunnen we het forum toch beter meteen helemaal sluiten? Als nieuwe leden wel mogen posten maar geen reacties meer hoeven te verwachten? Schiet lekker op zo dan. En is ook goed voor de algemene sfeer hier, zo'n reactie.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
moonroosje

Cissy schreef:ik heb na gister avond 18 uur geen pb meer gehad ..

sterkte met de beslissing nemen
Wat vreemd. Ik had om 18.06 nog een berichtje gestuurd. Ik heb het nog een keer verstuurd. Heb je m nu wel? Volgens mij gaat het niet helemaal soepel met de pbtjes.
Plaats reactie