Ik vraag in principe geen voorschotten, ik heb dit eenmaal gedaan maar dat was omdat ayay besloot om geen 6 pups te krijgen maar een heel elftal

Daar kwamen wel erg grote rekeningen bij en toen heb ik aan mijn pupkopers een kleine bijdrage gevraagd, dit vond niemand een probleem. Kennismakingsgesprekken vind ik ook heel belangrijk het moet wederzijds toch goed voelen, want ik wil ook graag dat als er wat is met een pup het zo laag drempelig als mogelijk is voor de pupkoper om mij te bellen voor raad en daad.En dat is toch het fijnste als er een goed contact is. Ook ik heb wel meegemaakt dat er mensen een pup niet afzeggen als ik ze belde, ik bedank ze dan altijd vriendelijk voor de niet genomen moeite

Want dat is erg vervelend, je hebt er wel mensen voor afgezegd die wel heel serieus een pup van je wilden.

Wat dat geld voor een kennismakingsgesprek betreft belachelijk vind ik dat! Een pup kost al veel geld, en ik vind het juist leuk als er mensen komen om mijn honden te zien en alle papieren in te kijken kan ik er lekker de hele middag over kletsen

en bij mijn weten kost een senseopadje geen 25 euro hoor

Mocht er na de bevalling geen pup voor de mensen bij zitten weet ik vaak wel een ander nestje en verwijs de mensen dan door, omdat ze toch ook vaak al zolang hebben moeten wachten, vind ik dat ook een beetje mijn plicht.

Marron R.I.P

Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)

La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)

Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)

Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)

Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)

Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)