AnjaS schreef:Even voor Zelda
Voor Annamarie
Voor de andere hondjes daar..
De duimen draaien.. het komt al dichterbij, denk elke dag wel ff aan jullie, veel succes!
Toch wel erg als je ligt te dromen, dat er pupjes geboren worden, moet niet veel gekker worden
De zenuwen beginnen hier ook te komen. Zelda is veel aan het slapen en heeft nu een flinke buik gekregen. Ze heeft nog steeds een goede eetlust, maar het wandelen gaat wel wat langzamer.
En over dat dromen, ik hoorde zondagmorgen dat Zelda aan het graven was in de mand of bank. Toen dacht ik kleine piepgeluidjes te horen en ben ik snel naar beneden gegaan. Er was natuurlijk niets aan de hand, maar daarna ben ik maar op de bank gaan liggen. We zitten ook pas op dag 56, dus nog iets te vroeg voor een geboorte.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Het word nu spannend hoor, heel veel succes met de bevalling
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef:Het word nu spannend hoor, heel veel succes met de bevalling
Zeker weten dat het spannend wordt. Vannacht op de bank beneden geslapen om het allemaal wat beter in de gaten te houden.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
AnjaS schreef:Morgen is een mooie datum 13-10-13
Maar het mag van mij ook vandaag
Heel veel succes.
( wil best helpen als je hulp nodig hebt)
Hier is alles nog rustig. 13-10-13 lijkt mij ook een mooie datum. In mijn dromen ben ik al flink bezig.